Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter sim kort byttet mister jeg kontakten og må restarte mobiltelefon flere ganger om dagen. Dårligere hastighet enn før syntes jeg det er også. Det er frustrerende. Begynner å lurer på å se etter en annen leverandør.
Det høres veldig merkelig ut. Ingen logisk grunn til at det skal være slik. Ta kontakt med vår kundeservice så finner vi ut av det. Thomas // Happybytes
Gikk over fra ICE til happybytes i august 2022 da jeg trengte et abonnement med wifi-tale. Veldig fornøyd med prisen og den veldig gode kundeservicen de har. Har også aldri hatt noe problem med dekkningen heller.
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss Vetle. Takk for flott tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Stor takk til kundeservice for rask respons og utmerket hjelp til å finne en løsning på problemet mitt. Dette var kundeservice på topp nivå, slik som det skal være!
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Hilmar. Vi lover å levere like godt når du trenger oss neste gang.Takk også for superhyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Utrolig raske svar med løsningsorientert personale her. Må være best i test dette👌👏 Har hatt div mobilabb/selskap, Happybites svarer raskere enn kundeservicetlf hos de.
Takk for superhyggelig tilbakemelding Steinar. Nettopp derfor vi har valgt bort telefon på kundeservice. Da kan vi hjelpe flere, raskere og bedre 👍🏻 Thomas // Happybytes
Veldig fornøyd med kundeservice. Får alltid svar og veldig raskt i forhold til mange andre.
Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Jørn. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Byttet til Happybytes på begge våre abonnement fordi det var mest for pengene. Tok kontakt med Happybytes på chat, alle svarene man får er enten chatbot eller copy-paste som ikke er relevant til spørsmålet. Forklarer at svaret som er gitt ikke er relevant for spørsmålet, får samme svar igjen. Pris: 9/10 Funksjon: 5/10 (ustabilt, fikk aldri oppsett på data/mms) Kundeservice: 2/10 (er tilgjengelig på chat, men svarene er bare svada)
Chatboten er primært på jobb utenfor vår ordinære åpningstid. Beklagelig om du ikke var fornøyd med svarene du fikk. Thomas // Happybytes
Dekningen faller ofte ut. Så dette er overhode ikke noe Telenor nett! Det er first price versjonen av mobilnett. Om du liker å dele internett med andre så er det bare å glemme nå. Med mindre du tar en tur ut av landet. Da dukker den muligheten opp igjen i innstillinger. Er kun en ok abonnement om du aldri trenger mobildata på og vil spare penger!
Kjenner oss ikke igjen i det du skriver Silje. Vi har full Telenor-dekning over hele Norge. Høres ut som det kan være et problem med oppsettet på telefonen din. Ta kontakt med kundeservice så kan hjelpe med det. Thomas // Happybytes