Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til Happybytes på begge våre abonnement fordi det var mest for pengene. Tok kontakt med Happybytes på chat, alle svarene man får er enten chatbot eller copy-paste som ikke er relevant til spørsmålet. Forklarer at svaret som er gitt ikke er relevant for spørsmålet, får samme svar igjen. Pris: 9/10 Funksjon: 5/10 (ustabilt, fikk aldri oppsett på data/mms) Kundeservice: 2/10 (er tilgjengelig på chat, men svarene er bare svada)
Chatboten er primært på jobb utenfor vår ordinære åpningstid. Beklagelig om du ikke var fornøyd med svarene du fikk. Thomas // Happybytes
Dekningen faller ofte ut. Så dette er overhode ikke noe Telenor nett! Det er first price versjonen av mobilnett. Om du liker å dele internett med andre så er det bare å glemme nå. Med mindre du tar en tur ut av landet. Da dukker den muligheten opp igjen i innstillinger. Er kun en ok abonnement om du aldri trenger mobildata på og vil spare penger!
Kjenner oss ikke igjen i det du skriver Silje. Vi har full Telenor-dekning over hele Norge. Høres ut som det kan være et problem med oppsettet på telefonen din. Ta kontakt med kundeservice så kan hjelpe med det. Thomas // Happybytes
Enkelte konsulenter det seg ut som resulterte at jeg gikk til konkurrentene med resten av familien få blir og teste happybytes. Snakke med Happybytes som jeg uttalte meg flere gang offentlig er som å snakke til vegg. Man bare gjenta det samme til 2-3 forskjellige konsulenter på mail men de registrere feil . Av oss 4 ingen fikk riktig registrert nummer uansett 3 samtaler om samme problem. Til slutt da vi skal ta i bruk sim kortene viste seg at min kona har fått 2 stk men jeg fikk ingen. Konvolutt med mitt navn innholdet sim til jentungen og videre. Da de 3 startet med happy da fikk de ikke mulighet å ringe pappa. Mitt nummer var blokkert pga ett eller annet. Aldri opplevd så mye tull med noen telefon selskap.
Ikke helt sikker på om jeg helt forstår hva som har gått galt her, men uansett leit å høre at du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes
Like god dekning som Telenor, men bedre kundeservice og lavere priser. Eneste jeg har å utsette er at det ikke går å avslutte et abonnement på websidene deres.
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss Inge. Ønsker du avslutte et abonnement er det gjort på en 30 sek chat med kundeservice. Takk for fin omtale og tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Jeg ble lovet kompensasjon + snarlig fiksing av problemet, dette for at jeg satt meg ned samme med kundeservice og feilsøkte problemene. Fortsatt den dag idag er ikke problemet løst. Jeg takker for meg, og kommer til å bytte leverandør imorgen.
Det er ikke hos oss dette ligger men hos leverandøren av sms-løsningen som sender ut nevnte passord. Vi har pushet på men er avhengig av den andre part. Beklagelig at dette har tatt litt tid. Thomas // Happybytes
etter simkortbytte virker ikke volte.tjenesten er aktivert men funker ikke.mye styr å sette opp 5g selv med innstillinger.idag fikk jeg sim kort fra plussmobil å alt er tilbake til normalen :)
Synd å høre at du har opplevd det slik. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Så fint med en kundeservice som svarer og følger opp i sterk motsetning til Telenor og Telia
Hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Trond. Takk for flott tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes