Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Pris er god. men hva hjelper det, når det ikke går å ringe å få hjelp (alt via nett ) her om dagen skulle di bytte ut mitt gammle simkort med et nytt, enkel sak. Men det nye simkortet ble satt inn så fungerte det å ringe inn og ut . men mobil data eksisterer ikke (å har prøvd alt ) så vart det å finne WiFi å søke etter telefonnummer det var ikke en kjeft som svarte selfølgelig. sente en melding at di kunne ringe meg på 92..... Så jeg slipper å skrive så mye frem og tilbake Men svare var at dem desverre ikke var telefonen selskapet for meg ( alt skal vere melding ) greit for min del. jeg takket for meg å sa jeg skulle finne en annen seriøs oppratør, så man får et komplett mobil abenomang . For di som lurer dem ringte ikke for å hjelpe eller å slippe å miste en god kunde Styr unna og heller betal 50 kr mer i måneden å få hjelp hvis det skal vere et eller annet problem
Vi er heldigitale på kundeservice i form av chat og e-post. Har du forsøkt å ringe noen er nok ikke det oss. Thomas // Happybytes
Det nye sim-kortet fungerer ikke slik det skal. Får ikke ringe til trådløse telefoner, f.eks i et kontorlandskap o.l. Mottaker ser og hører at det ringer, men ved forsøk på å svare så skjer det ingen ting. Den som ringer får så opptattsignal. Happybytes har bekreftet problemet, og skylder på Telenor. Dette ble kortvarige abonnement for min families del, da alle jobber på et sykehus vi ikke kan ringe til.
Er ikke sikker på hvorfor det ikke fungerte men uansett synd du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes
Etter jeg fikk nytt simkort fra Happybytes så begynte nedturen. Da gikk dekningen fra 5g til 4g, kunne heller ikke sende eller motta mms. Dekningen ble også mye dårligere etter simkort bytte. Det var lite hjelp å få fra kundeservice hos Happybytes. Har byttet selskap nå har jeg 5g og alt er i orden.
Dekningen er akkurat den samme som før. Alle de store mobilprodusentene har støtte for 5G i siste software-oppdatering. Det sagt så er jeg usikker på hva du tenker 5G løser for deg som ikke 4G gjør. Thomas // Happybytes
Umulig å surfe samtidig med innkommende eller utgående anrop, ordningen med 1 GB per dag er jo helt umulig da forbruk varierer, fakturerer for en hel måned om man sier opp først i måneden. Kan ikke dele 4G med andre…osv osv. Er enig med personen som sa at markedsføringen er noe villedende. Styr unna.
Abonnementet har du jo valgt selv. Passer ikke det kan du enkelt skifte på "min side". Fakturering er helt i tråd med vilkårene du sa ja til når du ble kunde. At du ikke får satt opp "delt data" er nok kun en innstilling på telefonen. Thomas // Happybytes
Alle kunder har fått itlsendt nytt SIM-kort, så det var ikke et valg. Etter nytt SIM-kort har 4G endret seg til LTE. Dette er definitivt ikke samme som 4G, selvom happybytes mener dette. Raske søk på nett gir samme svar, det tilsvarer 4G, men er ikke det samme. 4G/LTE er utrolig ustabilt, og jeg sliter med å bruke apper og nett når jeg er uten WIFI-dekning.
Synd å høre at du ikke fornøyd med oss. LTE og 4G er det samme. Det er fakta. Det kan du fort Google deg frem til. Ta kontakt med kundeservice så kan de hjelpe deg med å sjekke problemene du opplever. Thomas // Happybytes
Happybytersmobil vil ikke høre på hvis folk er missfornøyd. Påtide di blir mere ydmyke mot kundene som er ikke fornøyd. Har opplevd må diskutere med Happybytersmobil om dekingen der jeg bor .Det er ikke 5 g .Di mener det er 5 g.
Vi skal absolutt lytte til kundene våre Morten. Når det gjelder dekning er det mange variabler som spiller inn men vi får ikke gjort så mye annet enn å bruke dekningskartet til Telenor som et utgangspunkt. Thomas // Happybytes
Byttet til happybytes fra talkmore pga at talkmore skrudde opp prisene på abonnementene med hhv 2gb og 6gb data pga økte utgifter. Da jeg byttet etterspurte jeg tvillingsim (må ha det i klokka til gutten) de sa at de hadde byttet plattform, men at det tok et par uker før de fikk det. Spurte etter et par uker og fikk samme svar. Spurte på nytt i går(25/5) og fikk til svar at det kom forhåpentligvis på plass i løpet av sommeren. Dette er for dårlig! + at det ikke går å ringe de er et stort minus. Ventet på svar på chatten i 16 minutter og svaret på mine spørsmål var usedvanlig korte. Skal bytte snarest mulig. Et stort pluss er at de er billige.
Synd du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes