Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alle kunder har fått itlsendt nytt SIM-kort, så det var ikke et valg. Etter nytt SIM-kort har 4G endret seg til LTE. Dette er definitivt ikke samme som 4G, selvom happybytes mener dette. Raske søk på nett gir samme svar, det tilsvarer 4G, men er ikke det samme. 4G/LTE er utrolig ustabilt, og jeg sliter med å bruke apper og nett når jeg er uten WIFI-dekning.
Synd å høre at du ikke fornøyd med oss. LTE og 4G er det samme. Det er fakta. Det kan du fort Google deg frem til. Ta kontakt med kundeservice så kan de hjelpe deg med å sjekke problemene du opplever. Thomas // Happybytes
Happybytersmobil vil ikke høre på hvis folk er missfornøyd. Påtide di blir mere ydmyke mot kundene som er ikke fornøyd. Har opplevd må diskutere med Happybytersmobil om dekingen der jeg bor .Det er ikke 5 g .Di mener det er 5 g.
Vi skal absolutt lytte til kundene våre Morten. Når det gjelder dekning er det mange variabler som spiller inn men vi får ikke gjort så mye annet enn å bruke dekningskartet til Telenor som et utgangspunkt. Thomas // Happybytes
Byttet til happybytes fra talkmore pga at talkmore skrudde opp prisene på abonnementene med hhv 2gb og 6gb data pga økte utgifter. Da jeg byttet etterspurte jeg tvillingsim (må ha det i klokka til gutten) de sa at de hadde byttet plattform, men at det tok et par uker før de fikk det. Spurte etter et par uker og fikk samme svar. Spurte på nytt i går(25/5) og fikk til svar at det kom forhåpentligvis på plass i løpet av sommeren. Dette er for dårlig! + at det ikke går å ringe de er et stort minus. Ventet på svar på chatten i 16 minutter og svaret på mine spørsmål var usedvanlig korte. Skal bytte snarest mulig. Et stort pluss er at de er billige.
Synd du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes
Prisen er bra til hvor mye data man får, fint med Telenor dekning, men dårlig kundeservice og app
Vi leverer som du ser av andre omtaler her på Bytt som regel svært godt på kundeservice. Beklagelig at det ikke var din opplevelse. Føler meg trygg på at det inntrykket endrer seg neste gang du tar kontakt med oss. Thomas // Happybytes
Jeg har hatt mange andre operatører for mobilabonnement, men jeg skal aldri bytte til noen andre igjen. Happybytes og deres kundeservice er verdens beste, og det er ingen overdrivelse! Abonnementet har en fantastisk pris, alltid god dekning, masse data og de gangene jeg har bedt kundeservice om hjelp svarer de og løser hva jeg spør om innen minutter. Happybytes for alltd!!
For en utrolig hyggelig tilbakemelding Mette. Vi lover å ta godt vare på deg for alltid! Takk også for flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Var i chat med kundeservice pga feil, når jeg kom inni chatten tok det minimum 10 minutter på hver gang han svarte, useriøst`!!!
Da har det nok vært uvanlig mye trøkk på kundeservice akkurat da. Vanligvis svarer vi i løpet av noen få sekunder. Thomas // Happybytes
Hadde Talkmore før og brukte aldri mer enn 8-11 gb i måneden. Skrudde aldri av mobildata. Kunne se på TikTok og YouTube og fortsatt ligge mellom 8-11 gb i mnd. Byttet til Happybytes siden prisene var rimeligere og jeg kunne velge 10gb abonnent. De har ikke 4g eller 5g men noe som heter «LTE». Plutselig har jeg brukt 23 gb på 22 dager hvor jeg har skrudd av mobildata når jeg ikke har trengt det. 1GB forsvinner tydeligvis på 10 minutter …? Hadde mobilen i lommen. Mobildata på pga ventet en Mail. Fikk melding klokka 17:35 «Hei. Du har aktivert autopåfyll og vi har lagt til 1 GB ekstra, med varighet ut måneden. Hilsen Happybytes» fikk ny melding 17:49 med nøyaktig samme tekst. Det koster «kun» 19kr for 1 gb påfyll, men det blir dyrt i lengen når du er tom på dag 11 i måneden. dette «billige» operatør opplegget hevder de har billige priser og full telenordekning, men forbruket ditt blir plutselig dobbelt så høyt så du må bruke ekstra penger for å kunne bruke mobildata. Og dekningen er i alle fall ikke med «full hastighet» som de hevder. Mye dårligere dekning selv om det er Telenor.
LTE er den tekniske beskrivelsen av 4G. Altså det samme. Resten av det du skriver er det ikke noen logisk forklaring på. Ta kontakt med kundeservice så finner vi sikkert ut av det. Thomas // Happybytes