Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg undersøkte alt av dagens markedstilbud og endte opp med abonnementet "1 om dagen" hos Happybytes på en privat mobiltelefon; jeg er meget fornøyd. Her får man i skrivende stund én ny GB data hver dag, og telleren nullstilles ved midnatt. Man kan dermed skvise ut 30 GB data for bare 298 kroner. Det har vært befriende å slippe å planlegge og rasjonere mobildata for flere uker frem i tid - man har simpelthen en bestemt mengde data å bruke hver dag. Om man trenger mer data før midnatt, er 19 kroner per GB en god og konkurransedyktig pris. Selv om man skulle bruke gjennomsnittlig bare 400 MB hver dag i en måned, er det vanskelig å slå prisen, som da blir 298 kroner for 12 GB. Husk også å sammenligne andre kostnader, som samtaler/SMS til/fra utlandet, data utenfor EU/EØS om det er aktuelt, og tilleggstjenester. Igjen har Happybytes blant de beste prisene. Utover prisen er det jo mye annet som bør tas i betraktning, og også her har jeg bare gode ord. Informasjon om hva som ville skje under og etter bestilling var god, SIM-kortet kom i posten etter få dager, og porteringen skjedde problemfritt på angitt tidspunkt. Telenornettet er, for meg, landets beste. Både 4G-tale og wifi-tale fungerer. Jeg har henvendt meg én gang til kundeservice, og ble besvart raskt og hyggelig. Jeg kan varmt anbefale Happybytes.
Dette gjelder i sentrale områder der det ikke skulle være noe problem. Da hjelper det lite at et er abonnementet er "billig"!
Hei, Vi leier nett av Telenor og vår dekning og hastighet er identisk med den de tilbyr egne kunder. Har du tidligere hatt dårlig dekning med Telenor vil det i så måte bli det samme hos oss. Thomas // Happybytes
Et alldeles utmerket alternativ for oss som surfer lite
Jeg opplevde noen utfordringer knyttet til å aktivere bank-id på mobil da jeg ble ny kunde hos dere. Opplevde raskt og effektiv kundeservice på mail. Gikk ikke mange minuttene før jeg fikk svar, og god hjelp til å løse problemet. Ser frem til å være kunde hos dere fremover. Mvh Robert
Takk for hyggelig omtale Robert. Ja som du sikkert ble fortalt av kundeservice er det slik ved bytte av mobileskap at Bank ID på mobil på bestilles på nytt. Godt å høre at du fikk svar raskt og fikset problemet fort :) Oskar // Happybytes
Er den dårligste kundeservicen jeg har vært borti, dessuten vanskelig å få tak i! Fikk ett ødelagt sim kort fra happybytes og har vært uten tlf nå i 5 dager, de har heller ikke klart å sendt nytt sim kort. Venter på at gamle Operatør skal åpne gamle sim kort igjen sånn at jeg får telefon. Happybytes var ikke villige til å gi noe kompensasjon for dette, selv med 100% fornøyd garanti som visst nok ikke gjaldt her. STYR UNNA
Som vi har redegjort for deg flere ganger så har vi litt ulikt syn på hva og hvordan ting har skjedd her. Det er uansett synd at vi ikke klarte å skape et bedre kundeforhold til deg. Thomas // Happybytes
Byttet til Happybytes for 4 måneder siden og har før det byttet mye mellom andre mobilselskap med lokketilbud, det trenger jeg ikke lenger. Happybytes er det eneste mobilselskapet man trenger, look no more. 10/5 stjerner :D
Takk for det Joon! :) Vennlig hilsen, Oskar // Happybytes
Trengte et tvillingkort til min gamle far. Vennlig og kjapp respons fra Happybytes. Stor takk !