Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
HappyBytes er faktisk et av de få operatørene jeg har troen på kan bli enda bedre. Her mangler man noen få små ting, bl.a: - eSIM er noe som må komme på plass. Både som Hoved, Tvilling og Data-SIM. - WiFi-Tale sies å være allerede på plass i iOS 17 på Apple siden, men Android må fikses. - Etter at APN innstillingene ble endret, så har internett deling vært vanskelig for mange, dette må manuelt oppdateres, ønsker at den prosessen blir automatisk. - Tvilling og Data-SIM er ikke tilgjengelig for alle abonnement, spesielt om du har 2 telefoner (Samsung og Apple), så må en manuelt dele internett, så om dette kommer på plass, ville det ha vært topp. - Endring av abonnement sperres for 30 dager, noe som er forståelig i en grad (med tanke på fakturering), men en bør tillates reversering av abonnement innen 1-3 døgn. Gjengen her er allerede best på utlandet, men det går fort opp hvis du bruker data på 0.9 øre per MB i USA, så har du 90,- kr per GB, 900,- per 10 GB er faktisk mye penger, så et håp om prisen kan komme til 0.5 øre per MB er der (men selvfølgelig har jeg forståelsen med tanke avtaler og slikt i utlandet). Er ikke lenger i HappyBytes, men ser fram til å komme tilbake når disse små tingene er på plass (<3 you guys, stå på).
Takk for gode tanker og innspill. Det er alltid velkomment. eSIM er klart (men foreløpig må tas via kundeservice, klart på web ila kort tid). Når det gjelder oppsett av tjenester på mobiler så ligger dessverre ikke det på oss. Alle produsentene har fått dette fra oss, men de er produsentene som styrer implementering og utrulling i eget OS. Dette pusher vi så hardt vi kan. Vi ser frem til å hilse deg velkommen tilbake om ikke lenge 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kjempe god support og kundeservice. Denne gangen hadde jeg uflaks med mobildata og MMS. Noe kludring som har skjedd, men kundeservice var raske til å hjelpe og sendte enkle og gode steg for å sette det opp manuelt.
Flott det ordnet seg Halvor. Thomas // Happybytes
Umulig å bytte etter å ha signert opp for Happy bytes. Også umilig å dele internet med andre eller egen pc:)
Begge deler går helt fint Morten. Ta kontakt med kundeservice så hjelper de deg med sistnevnte. Thomas // Happybytes
Fikk hjelp - veldig fort! Hyggelig samtale. Flink kundebehandler
Supert at du er happy med kundeservicen vår Jan P. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Veldig bra nett te god pris å hyggelige folk som svare hurtig !!
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale Kenneth 🙌🏻 Thomas // Happybytes
De har ikke wifi tale som jeg trenger. Byttet til Happybytes med info at de har det.
WiFi-tale er på plass for Iphone i IOS 17 og vi håper det om kort tid er på plass i siste versjon av Android. Thomas // Happybytes
Jeg har vært veldig fornøyd med Happybytes. Spesielt når vi er i USA. Her er vi ca 14 uker hvert år. Denne gangen er det umulig å bruke mobilen til samtaler. Får ikke ringt til Norge eller her i California. Helt håpløst. Data fungerer utmerket. Kundeservice har prøvd, men ikke kommet i mål. Har restartet mobilen, tømt den, gjort alt kundeservice har foreslått +++. Min kone har samme problem. Fryktelig irriterende. Vi lever i 2023. Må jeg bytte selskap eller hva?
Har dessverre ikke noe godt svar på hva det skyldes men uansett kjedelig når det skjer. Verden anno 2023 har dessverre ikke blitt enklere dersom man ikke er en gigant som kan kreve sin rett. Thomas // Happybytes