Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eg opplevde god rettleiing og raske svar frå kundeservice for å finne ei løysing på mitt problem.
Flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice Synnøve. Takk for hyggelig omtale og tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Gått ned i hastighet etter jeg byttet til Happybytes. Tok kontakt med kundeservice på mail. De svarte raskt, men nektet for at jeg hadde gått ned i hastighet. Ordlyden var arrogant og fornektende. Ingen beklagelse eller kompensasjon selv om de lover mer enn det de lover. Billig, men kanskje ikke så bra de skal ha det til. Kundebehandling bør de bli bedre på.
Beklager at du ikke var fornøy med svaret fra kundeservice. Er ingen logisk grunn til at du skal oppleve lavere hastighet men her er det mange faktorer som kan spille inn. Thomas // Happybytes
Kjempe bra på priser både i inn og utlandet! Var akkurat i Asia, der var prisforskjellen 400% mot stor norsk leverandør!
Takk for RÅ tilbakemelding og omtale Dann. Takk også for at du har valgt Happybytes. Thomas // Happybytes
Fikk hjelp med engang! Ganske fornøyd med servicen :)
Takk for at du har valgt Happybytes Emma 👍🏻 Vi er ganske kjappe på labben på kundeservice så flott å høre at du er fornøyd. Thomas // Happybytes
God servise, de hjelper så fort de kan . veldig førnøyd :)
Flott at du er fornøyd med kundeservicen vår Samira. Teamet takker så mye for hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Byttet til Happybytes 10GB. Dekningen er ikke som den var da jeg hadde telenor. Hastigheten er elendig, får såvidt lastet noenting. Det er helt tydelig at hastighetene strupes. Bytter tilbake til en av de to store ved første anledning.
Vi tar både ris og ros vi, men dette stemmer jo ikke Rebekka. Vi struper absolutt ingen ting og dekningen er 100% basert på Telenor-dekning. Hadde du tatt kontakt med kundeservice kunne de fortalt deg det. Thomas // Happybytes
Siden happybytes har fått god score valgt vi å bytte til denne samt lave kostnader ved utenlands turer. Har vært i usa i noen dager nå og telefonen kobler seg hele tiden ut. Dette skjer på to telefoner og vi må minst en gang om dagen sikre at nettverket blir koblet manuelt opp mot t-mobile, At&t funker ikke. (Begge to skal funke) Ikke velg denne levrandøren om du skal til utlandet. Min erfaring er usa.
Veldig mange har valgt oss nettopp på grunn av våre billige priser i USA så dette hørtes merkelig ut Steinar. Ta kontakt på kundeservice, så skal de hjelpe deg med å feilsøke dette. Våre abonnement og SIM-kort skal fungere fint både i USA og resten av verden i land der vi har "roamingavtaler". Thomas // Happybytes