Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Di trodde ikke på meg i hellemyr rett utenfor Kristiansand at det er så dårlig hastigheten på 5 mbps .Telia har 200 mbps her .telenor hastigheten er ikke bra.
Hei Morten Mobildekningen er dessverre ikke lik over hele landet men i følge dekningskartet til Telenor skal det være god dekning i det nevnte området både på 4G og 4G+. Opplever du noe annet er det veldig beklagelig. Thomas // Happybytes
Jeg er veldig fornøyd. Kundeservice svarer på Mail innen kort tid og under en time ved mine tilfeller. Veldig hjelpsomme og alltid like blide. De har veldig billige priser og har aldri vært borti noe tull med mobiloperatøren, anbefales!!
Hei Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding 🙌🏻. Vi skal levere på både billig og bra også i fremtiden. Thomas // Happybytes
Trengte å utsette overføring fra Chilimobil med 2 dager, tok kontakt på messenger og under 1 minutt fikk jeg svar på att det var fikset. Appen er vel og bra. Står hvor mange sms og minutter du har brukt, og hvor mye data som brukes per døgn med Happybytes mye data. Jeg håper dere fikser så det etterhvert står hvor mye data som brukes gjennom måneden i tillegg til dagsbruken min på mye data abonnementet, regner no med det kan sjekkes på mine sider. Men pls fiks så det står i appen fremme med det andre og. Ellers supre greier, 1 gb dagen for 248 er ikke gale med Telenor dekning😊
Hei Kenneth Godt å høre at du er fornøyd med oss. Er du happy er vi happy 🙌🏻 Tar med App-ønsket ditt til utvikling så burde vi finne en løsning på det. Thomas // Happybytes
Fins ikke en ulempe i det heletatt. er genialt rett og slett
WOW, hva kan jeg si, annet enn tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi lover å stå på og være både billig og bra også i fremtiden. God sommer Thomas // Happybytes
Hva kan jeg si.. superfornøyd, men Telenor fikk meg over ved gode priser...
Hei Helle, Flott at du er fornøyd med både priser og dekning. Thomas // Happybytes
Skulle bestille mye data til 240,- men da jeg hadde meldt meg inn stod det 299.- på min side i happybites. Etter dette angret jeg på valget av å bli kunde i dette selskapet, så jeg sendte inn en mail til deres kundesupport om at jeg ikke ønsker å være kunde hos dem allikevel. Personen jeg skrev med svarte og bekreftet etter forespørsel om at mitt kundeforhold hos dem er herved kansellert. Etter noen dager fikk jeg tilsendt sim kort av dem allikevel, noe jeg stusset veldig over. Tok da kontakt med kundesupport i ice, og fikk da beskjed om at jeg faktisk går av hos dem som kunde noe som betyr at jeg blir kunde hos happybites mot min egen vilje. Anbefaler på det sterkeste å styre unna.
Jeg kan forandre på mitt abonnement og dem fikser det i løpet av noen timer. Forutsatt du holder deg innenfor fastsatte regler. Dette er det billigste mobilselskap i Norge nå med den beste service og billigste selskapet i Norge.
Takk for trivelig tilbakemelding Tor :) Oskar // Happybytes