Happybytes har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt abonnementet i ca 14 dager og får en regning på kr 217, hvor det meste var datatrafikk, så jeg bytter tilbake til det jeg hadde.
Hei Bente, Veldig synd å høre at du ikke ble fornøyd med oss. Når det gjelder første faktura så vil denne som oftest være litt høyere da den dekker månedsavgiften for inneværende og kommende måned, som også var tilfellet her. I tillegg kommer den dataen du hadde brukt i perioden. Dessverre er det sånn at kostprisen er høyere på den første databruken man har hver måned. Her har du nok vært uheldig og blitt kunde sent i mnd og brukt data som dermed blir uforholdsmessig dyr. Ettersom dataprisen synker med bruk vil dette jevne seg ut over tid, når man har hele måneder å bruke data på. De 217,- er altså for fri bruk av tale og meldinger i 40 dager, samt ca 1 GB med data som hadde brukt på 8 dager. Dersom du skulle ha noen spørsmål knyttet til faktura, ta gjerne kontakt med vår kundeservice som sitter klare til å hjelpe deg :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Fleksibelt og Telenordekning. Betaler kun for data man bruker.
Har irritert meg over at "alle" mobilabbonement blir så dyre for oss som stort sett bruker mobiltelefonen til å ringe, og bare bruker litt mobildata. Ble derfor glad da jeg kom over happybytes. Betaler fast 50 kr i måneden. For å sjekke litt nett bruker jeg bare noen få kroner i tillegg per måned. Sparer mye i forhold til et "rimelig" abonnement med 1-2 Gb per måned.
Hei Øystein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet 😊 Ettersom prisen på den første dataen er den høyeste har vi gjort en justering av abonnementet. Fra 1. mars justerer vi abonnementet til å koste fra kr 70 i mnd, men da inkluderer vi 500 MB for de 20 kr vi legger til i prisen, nettopp for at folk med ditt bruksmønster skal få det enda billigere. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Selvom de ikke tar imot telefonsamtaler svarer de fort på meldinger og hjelper deg å fikse problemet.
Hei William, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Dette var skuffende. Regning på 3 ukers abbo var høyt. Skulle være så billig. Ikke mulig å opprette bank-ID etter 5 forsøk. Derfor byttet tilbake til ice!!!
Hei Kjell Telenor (som vi leier nett av) byttet nylig plattform på BankID. Det skapte dessverre noen utfordringer for de som ble nye kunder for oss (og alle andre i Telenors nett) i denne perioden. Det er bare å beklage. Dette funger nå og normalt, helt smertefritt. At regningen ble høyere enn forventet er vanskelig å ta stiling til, men selvfølgelig leit at du opplevde det slik. Som du ser av andre omtaler på denne siden er de aller fleste veldig fornøyd med prisene våre. Hilsen Thomas // Happybytes
Flott oppfølging av problem skapt av andre. Kundeservice ringte meg ens ærend for å bidra til løsning.
Hei Finn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og de hjelper der de kan. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Endelig slutt på meldinger om oppbrukt data. Endelig en faktura jeg skjønner. Takk Happbytes
Hei Lasse Den plagsomme SMSén med "oppbrukt data" er det nok mange som kjenner på. Men ikke hos oss. Bra du er fornøyd med fakturaen og at det kommer tydlig frem hva du faktisk betaler for. Det skal koste minst mulig, ikke mest mulig. Hilsen Thomas // Happybytes