Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får all den hjelpen jeg ber om. Forbedring? Tja, jeg kunne fått beskjed om at bare den ene avtalen min med dere ble overført til Fjordkraft. Mvh Lasse
Mobilen oppdaterte seg, og jeg hadde klart å miste mitt nye kodekort før jeg hadde sikret opplysningene og laget passord til Minside (feriemodus!) . Kort etter min desperate mail kom redningen. Det var fortere enn forventet!
Fortsett sånn! Kort og kontant, og hyggelig. Ventetid finnes ikke heller. Ringer opp igjen når samtalen bryter. Fantastisk.
Billig og bra! God kundeservice! Kunne vært noe bedre dekning. Har noen få ganger opplevd og bli brutt under samtale. Håper dette forbedrer seg i fremtiden.
Ba om å få stoppet oppføring i opplysningstjenester. Dette ble gjort innen få timer fra jeg sendte mail.
Har mobilt bredbånd for å bruke til tv streaming både i bobil og hjemme. Funker greit for det meste, men midt i sportsendingen rundt kl.20 forsvinner plutselig nettet!!! Får melding om at nettet er strupet fordi vi har nådd grensen på 100gb! Vi har valgt denne leverandøren nettopp fordi vi kan bruke fritt og betale etter forbruk (uten et fast mnd beløp). Selv om prisen blir høy ved kontinuerlig bruk. Har ikke blitt informert om noen som helst grense. Og siden de ikke er å nå etter kl.20 sitter vi der uten nett resten av kvelden 😡🤬🤬. Dette er for dårlig, det må være lenger åpningstider for kundeservice!! De burde også ha varslet i god tid før nettet ble strupet ned.