Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har mobilt bredbånd for å bruke til tv streaming både i bobil og hjemme. Funker greit for det meste, men midt i sportsendingen rundt kl.20 forsvinner plutselig nettet!!! Får melding om at nettet er strupet fordi vi har nådd grensen på 100gb! Vi har valgt denne leverandøren nettopp fordi vi kan bruke fritt og betale etter forbruk (uten et fast mnd beløp). Selv om prisen blir høy ved kontinuerlig bruk. Har ikke blitt informert om noen som helst grense. Og siden de ikke er å nå etter kl.20 sitter vi der uten nett resten av kvelden 😡🤬🤬. Dette er for dårlig, det må være lenger åpningstider for kundeservice!! De burde også ha varslet i god tid før nettet ble strupet ned.
Har hatt dette abonnementet i over 1 år og er fornøyd. Rimelige priser og kundeservice er hyggelige, hjelpsomme og raske å svare. Jeg har ikke opplevd skjulte kostnader. Et tips er å lese i alle abonnement priser på nett om mva er med eller ikke:)
Som bransjen generelt setter de ned prisene på databruk. Problemet er at de ikke opplyser eksisterende kunder om dette. De fortsetter å fakturere eksisterende kunder med gamle og for høye priser. Når man konfronterer dem med dette blir man svart av en kunnskapsløs "kundekontakt" som opptrer arrogant og med alle "piggene" ute. Du blir servert løyner og kalt idiot. Hvis de hadde hatt minimumskunnskap om kundeavhengig forretningsdrift ville de ha visst at det er mye billigere å tilfredsstille en eksisterende kunde enn å skaffe en ny. Styr unna!! Jeg oppforder alle eksisterende kunder som har et 1GB eller 3GB abonnement om å sjekke hva de faktisk betaler. 1 GB skal koste 125,- og 4GB koster 199,- Har du ikke fått tilbud om disse prisene, bytt leverandør umiddelbart!!!
At gamle kunder får mye dårliger abo enn nye kunder er hårreisende dårlig. Blir datamengde for et abo oppgradert MÅ det gjelde alle. Vi opplevde å betale det samme for 3GB som nye måtte betale for 6 GB. Slik praksis går bare ikke an!
Hei Harald, takk for din omtale. Det er beklagelig at det oppleves på denne måten. Dette er forskjellige abonnementer med forskjellig mengde data og kan derfor ikke sammenlignes på samme måte. Vi lanserte nylig en ny produktserie med forskjellig mengde data. Vi kan ikke endre abonnement uten samtykke på vegne av våre kunder. Ta gjerne kontakt med kundeservice [email protected] eller 418 00 000 så kan vi se på dine abonnement Hilsen kundeservice
Gode tilbudt og lett å bytte abonnement om man trenger. Rask og god service
Hei Nina, takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement og vår kundeservice! Hilsen kundeservice teamet
Telefonene til HELE familien ble sperret UTEN varsel grunnet glemt betaling. Sperregebyr kr: 598,-. Kunne i det minste sent en purring eller ringt først. Men 10 kroner til frimerke var vel for mye! Tydelig at dette selskapet spekulerer i gebyrer.
Hei Terje, takk for din omtale. Det er beklagelig at du har opplevd dette. Ved manglende betaling sendes det varslinger per sms/epost, samt per post. Vi varsler også før abonnement sperres. Ta gjerne kontakt med kundeservice [email protected] eller 418 00 000 så kan vi få sett på dette. Hilsen kundeservice