ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Må fortsatt innstille MMS Internett manuelt. Men blir bedre og bedre.
Er vel som andre selskaper. Sel tjene mest mulig penger.
Vanskeligt å få kontakt med dere på tlf. Men dere ordner det meste på facebook. Jeg er en fornøyd kunde.😊
Hei, Liv Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å bli bedre og din tilbakemelding er viktig for oss. Godt å høre at du er fornøyd. Ønsker deg en fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
- Kjøpte 3GB data dagen før månedsskiftet. Først når kjøpet var gjort fikk jeg beskjed om at dette kun vil gjelde for inneværende måned og ikke blir overført til neste måned. Veldig merkelig system og ikke i tråd med roll over-tanken. + Hyggelige og hjelpsomme kundebehandlere på Facebook-chatten.
Hei, Anne Tusen takk for at du sier ifra, ekstra data du kjøper skal selvfølgelig bli overført til neste måned på lik linje som det andre. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200 Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Servicen var veldig bra, meget hjelpsom, Ice.net har en av de beste service.
Veldig fint å kunne skrive på chat via Fb og får svar stort sett i løpet av noen timer. Veldig hyggelig og hjelpsomme kundekonsulenter der.
Hei, Wenche T Tusen takk for hyggelig omtale, det varmer å høre at du er fornøyd med de som hjalp deg. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rimelige priser, god kundeservice, enkelt å forholde seg til.
Hvor rask kundeservice har vært gjennom det siste året har jo variert, men har nå blitt veldig bra. Det positive med ICE er at dere har en mer personlig og hyggelig tone enn vanlig, og at dere er hjelpsomme og vennlige. Fortsett sånn!
Hei, Anne Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med Kundeservicen vår. :D Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden med dekningen så er det alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er stortsett fornøyd :) På Hordvikneset er det dårlig mobildata, men det kan skyldes Store kraner or lignende :)
Hei, Dag B Tusen takk for en hyggelig omtale. Dersom du skulle oppleve problemer med mobildata i fremtiden så er det bare å ta kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Overgang som ny kunde har vært dårlig og feil info om dato/skifte ødel min ferie.
Alt er helt fantastisk, får hjelp når jeg spør om det, bra kundeservice.
Dere svarer fort, konkret med en vennlighet som er skjelden å se! God service!
Kundeservice har alltid vært super og lett tilgjengelig via bl. a Facebook Messenger. Har hatt noen få problemer med dekning, men det er ytterst sjeldent.
Hei, Kristin Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår Kundeservice. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden med dekningen så er det alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg bruker mobilen av og på ettersom hva behovet mitt er, og med ice.net så kan jeg både holde kontakt med venner, bruke mobilen i utlandet og bruke 3G uten at det må koste skjorta, utrolig fornøyd.
Hei, Hege P Tusen takk for hyggelig omtale. Vi setter utrolig stor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Alltid god service og rask tilbakemelding på Facebook :)
Har hatt ice.net noen måneder nå. Kunne ikke vært mer fornøyd!