ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei Helmy :) Abonnementet ditt inkluderer 40GB i måneden. Registrert forbruk i mai er på 40,58 GB --- Ingen rollover til juni Registrert forbruk i april er på 36,11 GB --- 3,9GB rollover til mai Jeg ser at 3,9GB fra april måned har ikke blitt overført til juni. Jeg har derfor lagt inn 5GB kvotepakke kostnadsfritt for deg nå istedenfor rollover pakken. Vi beklager feilen som er oppstått. Mvh: M....
Hei, Helmy Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med Kundeservicen du har fått. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Vi hadde en dårlig start, med visse barnesykdommer. MMS falt til stadighet ut, 4G ble mye tull - men da dette var ordnet fungerer det helt ok. Mye lavere kostnad enn hva vi hadde hos eksempelvis Telenor.
Hei, Siw J Tusen takk for hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden for å forbedre tjenestene våre, så din tilbakemelding er viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Lyver om tjenester de kan tilby! Ble lovet wifi tale, noe de ikke har! Klaget på selger og falske løfter, ble fortalt att jeg kunne bryte ut av avtalen, eller betale 100kr ekstra pr mnd for SMARTtcelle. Har aldri opplevd ett mere useriøst enn ice nett. Anbefales ikke!!! Meget useriøst firma!
Hei, Christer A. H Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om vi kunne gjort en bedre jobb. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
God pris, funker greit, god kundeservice. Liker utfordrere i markedet.
God service, bruker Facebook chat. Fungerer utmerket! Har Mobil 1GB, billig pluss at hvis jeg trenger mer data er dette også til en fornuftig pris. Minus er at det ikke er datapakker når man reiser til USA.
Hei, Lars Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med oss! Når det gjelder datapakker for eksempel i USA så er dette noe vi jobber med og forhåpentligvis er på plass snart. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Alltid god service, best pris og har alltid vært kjempefornøyd :)
Jeg har hatt ICE. Net nå i mobilt bredbånd siden 2006. Synes både dekning og hastighet har blitt mye bedre siden den gang. De er et selskap som tar vare på sine kunder og har god kundeservice. Både via telefonen, men også en ypperlig kundeservice via deres Facebook-side, hvor man får raskt svar på spørsmål man har. Og har man problemer, blir de løst på en god måte. Jeg har ikke hatt veldig store problemer hverken med mobilløsningen eller mobilt bredbånd fra ICE.net. Et selskap som er i utvikling, og som jeg anbefaler til andre!
Hei, Leif T Tusen takk for hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Innstillingene på telefon må foretas manuelt og det er ikke enkelt å få telefonen til å fungere som her i Norge når man beveger seg utenlands. Håper der kan gjøre noe med dette. Ellers er jeg fornøyd.
Hei, Tom B Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg kan forstå at det er slitsom å måtte legge inn innstillingene manuelt, vi jobber stadig med å forbedre og dette er en av tingene som ligger høyt prioritert hos oss. Ønsker deg og dine en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Tidligere hatt jeg et annet selskap som ga meg "lav pris". Problemet var bare at med en gang datakvoten ble oppbrukt, måtte jeg betale dyrt for det jeg brukte over. Hos ice.net slipper jeg heldigvis å tenke på pengene hvis jeg bruker for mye data. Har vært i kontakt med kundesenteret på Facebook. De er utrolig flinke og løsningsorienterte. Noen ganger kan ventetiden være litt lang, men det går helt greit å vente siden hjelpen er så god når man først får svar. Jeg er superfornøyd med ice.net!
Hei, Gunleiv Tusen tusen takk for hyggelig omtale. Det er en fryd å høre at du er fornøyd med tjenesten og Kundeservicen. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig god sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Evt. Problemer blir løst oftest raskt og effektivt via Facebook.
Fikk raskt svar på mine spørsmål. Jeg har hatt problem med at samtaler blir brutt.
Bra dekning, fast beløp i måneden. Men kjipt med økning for å bruke telefonen når vi skal Harry handle.
Hei, Kjetil Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med dekningen vår. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig, mye for pengene. Rask hjelp hvis det er noe. Har ikke merket dårlig dekning så langt, heller ikke i utlandet. Trøbbel med mobiltelefonen i Lisboa første dagen, men fikk rask hjelp til å løse problemet.
Hei, Bella Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått fra kundeservice. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Gratis å ringe kundeservice, billige abbonement! Kunne fått fortgang på trilling sim tilbudet, som eg har blitt lovet skal komme veldig kjapt etter eg kjøpte abbonement, må no betale for 2stk!
Hei, Jan O Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er med glede jeg kan fortelle deg at vi etter sommeren kommer med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling. Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Du vil da kunne bruke din datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen. Håper dette var en god nyhet for deg og håper vi ser en bestilling av deg til høsten. :) Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Tok kontakt på Facebook, fikk svar innen 1 minutt. Etter 5 minutter var saken løst :-)
-Synest det er kjipt at dere fakturerer ganske mye når jeg ringer Norgestaxi, 07000 -Er ellers svært fornøyd med Ice.net, men den overfakturering for å ringe taxi gjør at jeg ikke blir så lysten på å overtale venner til å gå over til dere.
Hei, Øyvind Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Når det gjelder prisene å ringe Norgestaxi nummer så er dette noe Norgestaxi tar betalt for. Har undersøkt litt nærmere å kan se at alle andre operatører tar betalt for å ringe Norgestaxi. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net