ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hastighet av internett er noen ganger så treg. Men tjenesten er bra.
Hei Rosemarie R.C! Så leit å høre at du har problemer med hastigheten på ditt internett. Jeg vil anbefale deg å kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00, så vi kan undersøke saken for deg :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Veldig god kunde service Ikke lang ventetid og fikser raskt opp i ting
Hei Svein! Tusen takk for en flott tilbakemelding, dette gjør oss veldig glade :D Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Er fornøyd med mitt abonnement. Dekningen er bra og prismessig til å leve med som pensjonist.
Hei, Alice Tusen takk for tilbakemeldingen! Det setter vi pris på 😊 Ha en super dag! Mvh. Rebekka ice.no
Dårlig dekning på hytta som ligger på sør i Melhus kommune. Signalene kommer vel fra Mannfjellet. Bruker en ekstra utvendig antenne.
Hei Odd M.S! Så leit å høre at dekningen vår ikke strekker helt til i ditt hytteområde. Vi jobber med å utbedre vår dekning hele tiden, så forhåpentligvis vil du merke bedring i fremtiden. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Godt fornøyd med servis/abonnement. Billig/ masse data
Hei Rune! Så flott å høre at du er fornøyd med våre produkter, dette liker vi :D Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Fantastisk kundeservice alt virker . Veldig god data og tlf
Hei Kurt! Tusen takk for flott tilbake melding! Ønsker deg en super dag! Mvh Stine Ice.no
Kan ta med rutern når me farta rundt.(dvs så slepp en å kjøpe hos flere operatører)
Hei 2T! Så flott å høre at du er fornøyd med vårt abonnement, dette setter vi stor pris på. Vi jobber med å utbedre deknignen hele tiden, så den blir bare bedre og bedre:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Fikk veldig god kundeservice da jeg skiftet abonnement på Strømmen storsenter.
Hei Magne B! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Avdelingen skulle kontakte meg innen 3 dg. grunnet dekningsproblem. Skjedde ingen ting. Hører ikke noe fra dem. 2 uker har gått. Generelt dårligere dekning her på Høyland med Ice. Vurderer å skifte
Hei Tore! Så leit å høre at du ikke er blitt kontaktet av vår tekniske avdelig, slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post med forklaring på problemet til [email protected], så kan vi undersøke saken. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Det er for mange steder du ikke har tilgang til nett. Når telefonen ikke finner nett så er det vanskelig å få ringt nødsamtaler. Det er for mange "hull" i nettverket, selv på det sentrale østlandet. Greie priser og god kundestøtte, men hullene i nettverket er irriterende.
Hei Olaf R.K! Så leit å høre at du har hatt problemer med deknignen vår, vi jobber med å utbedre dekningen i vårt nettverk hele tiden. Hvis du opplever problemer med dekningen igjen, anbefaler jeg deg å kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00, så vi kan få undersøkt problemet. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Hei. Fått alltid god hjelp og veiledning ved alle de gangene jeg hadde ringt til kundeservice.
Hei Daniel Q.H.T! Så flott å høre at du er så fornøyd, dette betyr mye for oss :) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Billig og bra. Et tilfredstillende abonnement til svært lav pris.
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Styr unna Ice hvis det er viktig med god dekning, for det får du ikke med Ice
Hei Vegard! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår dekning, vi jobber med å utbedre dekningen hele tiden. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Mangler 5g og litt dyr mobilnett, bortsett frå da så er eg godt nøgd med ice.
Hei Kjell N.H! Vi jobber på spreng for å sikre 5G-nett til alle landets kriker og kroker, så du skal ikke se bort ifra at 5G er på plass i ditt område snart. Hvis du ønsker å se hvilke områder som 5G dekningen er på plass, finner du informasjon om dette på vår nettside ice.no. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Krever brudd gebyr av oppsigelse på 1200kr.Anbefaler ikke dette selskapet til noen.
Hei, Rolf Bindingstid og eventuelt bruddgebyr ved brutt avtale er helt vanlig praksis hos alle operatører som selger tilleggsutstyr som for eksempel mobiltelefon. Mener du å ha blitt feilregistrert med binding, må vi sjekke dette. Ta kontakt med oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Genelt god dekning og hastighet, selv om dekningen kunne vært litt bedre der vi bor, men så er det tross alt nede i en dump ;-) Vi har vært på noen bilturer de siste åra og jeg med Ice er den som har mistet dekning sist. De andre i familien som har hatt Telia (men nå også gått over til Ice), mistet kontakten før meg. Har aldri hatt behov for å konkte kundeservice. Mye data til konkurransedyktige priser. Så jeg er veldig fornøyd!
Hei Frank E.R! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på:) Vi jobber med å utbedre dekningen vår hele tiden, så da håper vi at du vill oppleve bedre dekninge hjemme også etterhvert:) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no