ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ICE er ideell for fritidsbolig der vanlig telefondekning er for dårlig som wifi-erstatning. Da hadde det vært bra om abonnenter også ble tilpasset denne typen bruk. Det er for tungvint i dag å skulle åpne og lukke abonnementet mellom hvert besøk. Dermed blir det for vår del å betale forholdsmessig mye for lite bruk, fordi det viktig for oss å ha wifi når vi er på hytta. Vi har spurt ICE hvorfor det ikke blir bygget ut i vårt hytteområde med bedre kapasitet. Nå er det bra kap utenfor sesongen, men helt elendig under feks påske. ICE svarte at de ikke ville prioritere dette området. Slikt skaper en dårlig kundeopplevelse (gjelder Uvdal/Vasstuland, et område med mye hytter).
Hei, Morten Vi har full forståelse for at dette oppleves vanskelig. Nettverket vårt er i stadig utvikling, men pengesekken vår er ikke utømmelig, så noe prioritering må vi gjøre, dessverre. Det høres ut som om nettverket i akkurat dette området er godt dekket til vanlig, men områder med stor pågang i kortere perioder er en utfordring, dessverre. Vi jobber kontinuerlig med å utbedre nettverket vårt, men jeg kan dessverre ikke love at det blir endringer i akkurat dette området på kort sikt.
Har brukt ice-router med utendørsantenne og CDMA-nettet i mange år. Nettet har svært god dekning over store områder. Sammenlignet med LTE-nettet er hastigheten ganske lav (maks. 10 mbps) og variende.
Hei, Thomas Det er leit å høre at du opplever bredbåndsnettet vårt som ustabilt. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på [email protected], så kan vi sjekke forholdene der du bruker ruteren din. :) Mvh. Anne ice.no
Hos Ice får jeg mye data for pengene. Grei dekning, kanskje noe dårligere hastighet enn hos Telenor.
Hei, Tor Tusen takk for tilbakemeldingen! De nærmeste årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, som kommer til å gi bedre hastighet 😊 Ha en god kveld! Mvh. Rebekka ice.no
Ok pris på mye data. Enkelt og ryddig Bra mine sider Virker som om det har blitt dårligere dekning i deler av innlandet og i forbindelse med reiser til Danmark og Sveits
Hei, Embret Det er godt å høre at du i det store og hele er fornøyd, men nettverket vårt skal ikke ha blitt dårligere. Det høres ut som noe vi bør sjekke opp. Jeg ser gjerne at du tar kontakt med vår kundesupport på [email protected], så kan vi sjekke forholdene mer detaljert. Mvh. Anne ice.no
Får svar raskt, og de jeg har møtt på har god kompetanse
Hei, Elsemay Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det setter vi pris på 😊 Ha en god kveld! Mvh. Rebekka ice.no
Vi har i flere brukt ICE trådløs ruter på sommerferieturer til Helgeland. Dekningen har så langt vært elendig, men med tålmodighet stort sett brukbar. Etter noe tid, fikk vi gehør for at det å betale full månedspris hele året ellers, var urimelig. Dén "gunsten varte kun 1 år, siden har vi (igjen) betalt full pris hele året, tross div. kundekontakters "forståelse" for vår misnøye.
Hei, Knut Dette høres ikke bra ut. Dekningen vår skal være generelt bra, men i enkelte områder har vi litt å gå på. Vi jobber stadig med å utvide nettverket vårt, så forhåpentligvis blir det bedring også i deres område, men hvilke områder som oppdateres når, har vi ingen informasjon om, dessverre. Husk at du kan fryse bredbåndsabonnementet ditt i inntil 9 måneder sammenhengende hvis det er lange perioder der det ikke benyttes. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på [email protected], så kan vi se om vi kan finne en god løsning for deg. :) Mvh. Anne ice.no
Fantastisk med gratis abonnement til barn. Alt annet fungerer tilfredsstillende
Hei, Johan Ukomplisert og rimelig er akkurat slik det skal være. Ja, våre barneabonnement er en flott måte for de små å få en trygg og enkel vei inn i mobilverdenen. :) Mvh. Anne ice.no
Etter ble kjent med ICE via jobben, var veldig lite tvil å velge den privat. Er veldig fornøyd og anbefaller andre også. Du er med i utviklings reisen til en 'liten' operatør med eget nettverk.
Hei, Viesturs Takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Har bare positive opplevelse med ICE etter flere år har vart kunde hos dere og har ikke noe mer å sier om det bare forsett dere å vare så bra som dere altid vart helt fra starten !! takk !!
Hei, Renato Tilbakemeldingen din er som musikk i våre ører! Det er moro å høre at du er fornøyd med oss, og vi håper det fortsetter sånn i lang tid fremover. 😊 Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Det er ikke så veldig dyrt, og betale i måneden. Dekningen på hytta, kunne vært bedre. 2 eller 3 gigabyte holder, for meg
Hei, Trine Det er leit å høre at dekningen ikke er den beste i hytteområdet ditt. Vi jobber stadig med å bygge ut nettverket, og vi håper det blir bedre dekning hos deg i framtiden. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har spørsmål, eller hvis du ønsker hjelp med noe. Vårt dekningskart kan du finne ved å trykke på følgende link: https://www.ice.no/dekning/kart/ Vi setter pris på tilbakemeldingen din, og det er koselig å høre at du ellers er fornøyd med prisen du betaler. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Har fungert helt utmerket den tiden vi har hatt mobilt bredbånd fra ice.
Hei, Morten Takk for tilbakemeldingen! Det er supert å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt. Vi i ice setter selvfølgelig pris på at du tar deg tid til å spre ordet. 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Skulle teste ut mobilt bredbånd i fra Ice Etter litt om og men så blei det ice Det er ustabilt /og dårlig forhold på nettet selv om masta demmes står på fjellet bak huset mitt. Jeg hadde oppsigelsestid på mitt bredbånd. De ville sende ut utstyret med en gang. Jeg ba dem om og vente til oppsigelsestiden var , ute pga angrefristen hos ice . Da sier selger til meg at angrefristen trer i kraft i fra det øyeblikket utstyret blir tatt i bruk. Noe som selvfølgelig var blank løgn. Jeg gikk 5 på , noe som irriterer vettet av meg. Selger ringte meg et par ganger samme dag og pusha på noe voldsomt. For at jeg skulle gå for dem Jeg ville sjekke med flere leverandører. Men jeg ga etter til slutt pga at jeg kunne teste det ut i 14 dager først i fra utstyret blei tatt i bruk. Ice fungerte særdeles dårlig. Vil si opp etter 3 dager, altså innen 14 dagers fristen i fra jeg tok i bruk utstyret. Nå blir jeg belastet for bruddgebyr. Ice sier på Mail ar de har hørt på lydloggen. Selger ringte meg et par ganger samme dag og maste noe voldsomt. Hadde jeg kunne gitt minus en stjerne hadde jeg gjort det Folkens hold dere unna dette løgnaktige firma.
Hei Kai T. E! Så leit å høre at du ikke fikk en bra opplevelse med oss, dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at ting skal være. Jeg vil anbefale deg å sende oss en e-post med en god forklaring på sakne din, så vi kan få sjekke ut dette. E-posten kan sendes til [email protected]. Mvh Stine Ice.no
Veldig god dekning. Rask oppkobling, aldri noe tull med nettet
Hei, Jan Det er flott å høre at du er fornøyd med oss! Det setter vi selvfølgelig pris på. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Stort sett greit og prisen på abbonement også stort sett OK.
Hei, Kåemm Vi setter veldig pris på tilbakemelding din. Det er godt å høre at du stort sett er fornøyd. 😊 Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Ting funker, og har jeg lurt på noe har det vært lett å komme i kontakt og jeg har fått avklarende svar.
Hei, Gunnar Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi stor pris på. 😊 Ha en strålende dag! Mvh Jonas ice.no
Totalt useriøst! Jeg har blitt ringt av Ice selgere i snart et år nå. Fra morgen til kveld! Ber dem om å være så snille å slutte å ringe meg, men blir oppringt fra nye nummer hver eneste uke. Jeg kan love at jeg aldri hadde brukt Ice noen gang om jeg så fikk det gratis.
Hei, Anders Uff, dette hørtes ikke helt bra ut! Send oss gjerne en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt, så skal vi få fjernet deg fra våre interne lister. Jeg vil også anbefale deg å opprette en reservasjon mot telefonsalg for telefonnummeret ditt her: https://www.brreg.no/produkter-og-tjenester/reservasjon-mot-telefonsalg-og-adressert-reklame/ Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no