ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Denne meldingen er hovedsakelig til hele ice.net og ikke bare til vedkommende jeg snakket med nå. Bli bedre på kundeservice! Lær medarbeidere å sette seg inn i sakene med en gang og ikke kom med standardsvar og løsninger. Og ikke kom med et forslag før det er sjekket ut om det er mulig. Og skaff dere chat på hjemmeside!!! Koster lite for bedrift og er mye bedre for kundene og dere, får en dialog uten å måtte vente 10-20 min for hvert svar. Sak som tar 3 timer på messenger kan ta 30 min på chat. På grunn av litt for mange negative opplevelser med dere der jeg må ta kontakt og ender med lange saker, mye fram og tilbake og forståelse, kommer jeg nok dessverre til å se etter noe annet. Heller dyrere men bedre kundeservice.
Hei, Tone Det er veldig dumt dersom dette har skjedd. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice.net er både billig og bra jeg som medlem av abonnementet er veldig fornøyd med tilbudet og service.
Hei, Mohamed Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det varmer å lese at du er fornøyd med abonnementet ditt. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk svar på det jeg trengte og god hjelp av de jeg snakket med.
God service, men det tok lang tid å få svaret! Dere kunne ha chat i hjemmesiden.
Bra når det fungerer men, nå bor jeg tydeligvis i "ingenmannsland" trenger bedre signaler.
Fikk raskt og enkelt svar på spørsmålet mitt angående abonnement og sommertilbud.
Vi har Ice på jobben, og er skremt over hvor dårlig og useriøst ice er. Ble lovet Telia dekning, så vi byttet fra Telia til ice. Siden har det bare vært problemer. Dekningen er ikke i nærheten av det vi hadde i Telia, vi faller ut hele tiden. Innstillinger forsvinner i tide og utide, og alt stopper opp i utlandet. Ringte ice.net men fikk ingen hjelp eller forståelse. Ble henvist til en forhandler i Stavanger som har stilt opp og hjulpet oss. Disse skal vist nå slutte med ice da ice ikke leverer det de har lovet. Dette betyr takk for oss i ice. Tragisk dårlig selskap. Burde vært lover for kvalitet for å få konsesjon i telemarkedet. Telenor neste.
Hei, Frank B Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net