ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice.net er både billig og bra jeg som medlem av abonnementet er veldig fornøyd med tilbudet og service.
Hei, Mohamed Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det varmer å lese at du er fornøyd med abonnementet ditt. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk svar på det jeg trengte og god hjelp av de jeg snakket med.
God service, men det tok lang tid å få svaret! Dere kunne ha chat i hjemmesiden.
Bra når det fungerer men, nå bor jeg tydeligvis i "ingenmannsland" trenger bedre signaler.
Fikk raskt og enkelt svar på spørsmålet mitt angående abonnement og sommertilbud.
Vi har Ice på jobben, og er skremt over hvor dårlig og useriøst ice er. Ble lovet Telia dekning, så vi byttet fra Telia til ice. Siden har det bare vært problemer. Dekningen er ikke i nærheten av det vi hadde i Telia, vi faller ut hele tiden. Innstillinger forsvinner i tide og utide, og alt stopper opp i utlandet. Ringte ice.net men fikk ingen hjelp eller forståelse. Ble henvist til en forhandler i Stavanger som har stilt opp og hjulpet oss. Disse skal vist nå slutte med ice da ice ikke leverer det de har lovet. Dette betyr takk for oss i ice. Tragisk dårlig selskap. Burde vært lover for kvalitet for å få konsesjon i telemarkedet. Telenor neste.
Hei, Frank B Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ganske bra service, men innimellom lover de ting som de ikke holder men pleier å fikse seg til slutt. Ellers er det et veldig bra firma som jeg er fornøyd med. Noe som kan bli bedre er jo selvsagt, dekning, og kanskje litt mer gb for prisen på 130 hadde ikke gjort noe. Men jeg er veldig fornøyd. Men dere kan fikse litt på dekningen/sattelitten når dere har mulighet til det og budsjettet er på plass. :) Mine erfaringer er ganske greie. Noen dårlige erfaringer men som dere har rettet opp i. Så jeg er svært fornøyd.
Hei, Arber B Tusen takk for tilbakemeldingen. Det varmer å lese at du er fornøyd med servicen du har fått! Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen og tjenestene våre. Din tilbakemelding er viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en riktig fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net