ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice er billig, men det gode slutter der. Elendig dekning i Bergen, spesielt om du ikke er ute.
Hei, Omar Det er beklagligt att du har elendig dekning. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi se hvordan dekningen ser ut i ditt område. Mvh. Marianne ice.no
Forferdelig dårlig dekning på enkelte steder, fks. på toget. Jeg pendler fra kongsberg til Oslo og mobilnettet detter ut HELE tiden, til tider forsvinner det helt. Forferdelig hvis man skal jobbe på toget (sammenligner med sambo som har Telenor. Her er det god til middels dekning på hele strekningen)..
Hei! Det er beklagligt att du har disse problemer med dekningen. Ta gjerne kontakt med [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Mvh. Marianne ice.no
Har hatt Ice i snart 10 år. Har for det meste hatt det greit som ice kunde, men det er også ting jeg ikke er fornøyd med. Pros: - For det meste veldig greie folk i kundeservice. - Et av de mest rimelige alternativene, ihvertfall fra store selskaper. - Har ikke hatt problemer med dekning selv, men har hørt andre ha det. Cons: - Prioriterer nye kunder over å ta vare på faste kunder. Har du et mobilbytte abonnement med tid for å skifte til ny telefon på, og det nettopp er kommet en ny iPhone, må du bare smøre deg med tolmodighet, da de kun lar nye kunder bestille den på nye mobilbytte abonnement. De som har abonnement fra før må vente til alle andre har fått bestilt, som for 2 år siden tok en måned da jeg var i den situasjonen. Har siden den gang sluttet med mobilbytte (men er fortsatt vanlig kunde), og tenkte bare å sjekke hvordan det var nå som det er en ny iPhone, og det er fortsatt som det var, kun nye kunder får bestille på mobilbytte. Jeg snakket med dem om det for 2 år siden og sa det var et utrolig dårlig system, og at jeg synes faste kunder burde få minst like bra behandling som potensielle nye kunder, og de sa de skulle ta det med videre. Det ble visst ikke noe mer utav det. Ønsker dere i det hele tatt å selge mobiler? - Når man spør om noe ang sitt eget abonnement vet de gjerne ikke svaret selv. En gang da jeg hadde mobilbytte lurte jeg på hvor mye som var igjen å betale av mobilen (det står vanligvis i appen, men i dette tilfellet gjorde det ikke det), de svarte at i systemet dems står det at mobilen allerede er nedbetalt, noe som ikke var rett. Da jeg poengterte de sa de at jeg heller bør kontakte modino, som distributerer mobilene de selger. Jeg gjorde det, og modino svarte at de ikke kunne hjelpe meg og at jeg skulle kontakte ice. Noe lignende skjedde enda en gang senere, og hadde akkurat samme opplevelse, blir sendt fram og tilbake som en yo-yo og får ikke svar på det jeg lurer på. - En gang jeg skulle bestille ny mobil via mobilbytte for ikke så altfor lenge siden var systemet deres plutselig nede så det var ikke mulig å oppgradere mobilen. Dette varte i mange uker, måneder tilogmed tror jeg. Jeg ga til slutt opp og bestilte ny mobil fra en annen butikk, da jeg hadde hatt såpass mye problemer med mobilbytte at jeg ikke orket det lenger. Så jeg vil si at ice er en helt grei operatør for normale mobilabonnement, men styr unna mobilbytte.
Hei! Det er koslig å se att du etter alle dine problem enda syns att vi er en grei operatør :) Men det er jo leit att du har hatt så mange motganger med oss. Mobilbytte avtalen skal være lik for nye som gamle kunder. Om du ønsker att vi ser nærmere på dette ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Mvh. Marianne ice.no
Hadde one call før og der var dekningen upåklagelig her i Nord-Norge/Finland/Sverige, prisen var litt høy i One Call og derfor byttet jeg til Ice som hadde ett godt tilbud. Meget skuffet over dekning men god pris.
Hei, Nils! Det er beklagligt att du er missfornøyd med dekningen hos Ice. Ta gjerne kontakt med [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Mvh. Marianne ice.no
Bra for prisen men dårlig hastighet, betler stort sett for GB og ikke hatighet i mb/s.
Hei, Dawid Det er supert å høre at du er fornøyd med månedsavgiften på mobilabonnementet ditt! Opplever du unormalt lav datahastighet, send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så skal vi se om vi kan øke hastigheten. Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Jeg har hatt ice nå i en del år. Mobilabonnementet er relativt billig, da de gir rabattert pris for dem under 29 år. Jeg er fornøyd med data rollover som samler seg opp måned etter måned! Dersom jeg har ønsket med data en måned, har dette vært enkelt å fikse. Kunderservice ringer meg aldri for å "selge meg" noe mer. Eneste minus er mobildekningen som er noe redusert til tider. Opplever flere ganger når jeg har ingen/lite dekning, så har dem andre som jeg er med dekning...
Hei, Invild Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du for det meste er fornøyd! Vi jobber med å sikre 5G-nett i verdensklasse til alle landets kriker og kroker, og vi håper du snart opplever bedre dekning der du ferdes. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
De sier ikke opp abonnementet til tross for at det er feil og ikke ønsket.regningsdatoene var doblet flere steder. Og som førstengangskunde, skulle mobilen li ledig rimelig men måtte Ut med full pris. Måtte også betale meg ut for å få sagt opp. Ba om skriftlig oversikt.ble nektet. Helt bak mål.
Hei, Mette Dette høres ikke bra ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Vi trenger da fullt navn, telefonnummer og fødselsdato for å kunne finne frem til ditt kundeforhold. Mvh. Anne ice.no