ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra for prisen men dårlig hastighet, betler stort sett for GB og ikke hatighet i mb/s.
Hei, Dawid Det er supert å høre at du er fornøyd med månedsavgiften på mobilabonnementet ditt! Opplever du unormalt lav datahastighet, send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så skal vi se om vi kan øke hastigheten. Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Jeg har hatt ice nå i en del år. Mobilabonnementet er relativt billig, da de gir rabattert pris for dem under 29 år. Jeg er fornøyd med data rollover som samler seg opp måned etter måned! Dersom jeg har ønsket med data en måned, har dette vært enkelt å fikse. Kunderservice ringer meg aldri for å "selge meg" noe mer. Eneste minus er mobildekningen som er noe redusert til tider. Opplever flere ganger når jeg har ingen/lite dekning, så har dem andre som jeg er med dekning...
Hei, Invild Takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du for det meste er fornøyd! Vi jobber med å sikre 5G-nett i verdensklasse til alle landets kriker og kroker, og vi håper du snart opplever bedre dekning der du ferdes. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
De sier ikke opp abonnementet til tross for at det er feil og ikke ønsket.regningsdatoene var doblet flere steder. Og som førstengangskunde, skulle mobilen li ledig rimelig men måtte Ut med full pris. Måtte også betale meg ut for å få sagt opp. Ba om skriftlig oversikt.ble nektet. Helt bak mål.
Hei, Mette Dette høres ikke bra ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Vi trenger da fullt navn, telefonnummer og fødselsdato for å kunne finne frem til ditt kundeforhold. Mvh. Anne ice.no
ICE har gjort tekniske endringer i sitt nett som gjør at 4G-ruter ikke fungerer lenger. Den samme ruteren fungerer fint med simkort fra Telenor. Når jeg kontakter ice kundeservice, som vanligvis er god, får jeg bare innholdsløse svar. Enden på visa ble å si opp abbo hos ICE og gå for dønn stabilt Telenor i stedet.
Hei Eric! Så utrolig kjedelig å høre at du har hatt problemer med ruteren din 😕 Den skulle selvsagt fortsatt fungert med ditt SIM-kort hos ice. Veldig synd å se at du valgte å si opp ditt abonnement hos oss, og da er det dessverre ikke så mye vi får gjort for å hjulpet deg videre med feilsøking. Vi håper du er villig til å gi oss en ny sjanse i fremtiden! 🙏 Mvh. Kristine ice.no
Har et abonnement som er gunstig på den måten at jeg kan aktivere data frihet om jeg trenger mye mobildata. Det som ikke er så bra er ustabilitet. Opplever til stadighet samtalebrudd selv om signalstyrken i utgangspunktet er bra. Har et data sim-kort som sitter i en 4g router. Har samme problemet her. Opplever stadige dropouts selv om signalstyrken er bra. En ting til: Det går forferdelig tregt med 5g utbyggingen til Ice.
Hei Peder! Så leit å høre at du har problemer med dekningen vår. Jeg vil anbefale deg å kontakte vårt kundesenter så vi kan få undersøkt dette for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ice priser seg godt og der hvor man er tilkoblet Ice-nettet så er det veldig bra dekning og hastighet. Og det skal sies at dette er tilfelle 90% av tiden. Vår husholdning bytter nå til annen leverandør fordi Ice ikke leverer god nok dekning på en nyanskaffet hytte, dessverre. Men før vi bytter så fortjener de en god omtale her, følte vi :).
Hei Simen! Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding! 💛 Utrolig synd at vi ikke leverer god nok dekning på hytten deres og krysser fingrene for at dekningen vår bygges ut der i fremtiden, slik at dere kanskje ønsker å komme tilbake til ice! 😊 Ønsker deg en flott dag! 😃 Mvh. Kristine ice.no
I august -23 mottok jeg en faktura for bruk av mobil i 2019(!) Jeg kontaktet Kundeservice og de sa at jeg skulle slippe å betale. Dette var visstnok èn av flere feilsendte faktura, som var blitt sendt ut til tidligere kunder(!) Ingen beklagelse. Under samtalen kom det også fram at det ikke var gjort noe som helst forsøk på å kontakte meg på verken tlf. eller mail, for å informere meg om denne feilen.(!) Dette synes jeg er svært dårlig gjort overfor tidligere kunder, der noen av oss gjerne bare handler i god tro og vil betale, uten å stille spørsmål. For Ice betyr jo bare dette flere penger i kassa, -altså èn god grunn for Ice til å ikke bry seg om å rette opp i dette..
Hei Jorunn! Det skjedde dessverre en feil i vårt system som gjorde at flere av våre kunder ble fakturert for forbruk i 2019. Vi har en egen avdelig som har jobbet med å kreditere alle fakturaene det gjelder. Det er selvfølgelig ikke rett at du ikke skal få en beklagelse for dette for dette er en feil som har skjedd hos oss. Jeg ønsker derfor påvegne av ice å beklage både for din faktura som var feil, men også for at du ikke fikk noen beklagelse når du kontaktet oss. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no