ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var i Spania og kunne ikke ringe eller ha data, telefonen må stilles om med hjelp av kundeservice, var uten data i 1 uke. Jeg har vært nettopp i Sveits kunne ikke ringe eller hadde data i 1 uke. Når jeg kom tilbake heller ikke fungerte telefonen i Norge, kundeservicen klarte ikke å få den til å fungere, ved å endre innstillinger, løsning ble å kjøpe ny SIM kort. Min telefon har dobbelt sim kort, den andre mobilabonnement (vodafon) fungerte uten problemer både i Spania og Sveits.
Hei J.M Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere noe her. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Mvh Carl-Fredrik ice
Gode priser, god service, de svarer raskt og tydelig.
Tar litt tid, men om det ikke haster svarer de innen en time. God veiledning. God kundeservice.
Ice nett er enkelt og billig, god og rask kundeservice. Men for dårlig dekning langs kysten.
Changed my subscription from Phonero to ICE. While Phonero charged me for the full next month that I do not and cannot use the service and their unhelpful customer service just repeated "you have to pay", ICE customer support immediately offered the first month free so that I don't have to pay double. What a difference in attitudes! And ICE apparently does not charge for e-faktura which Phonero used to charge for 40NOK (without my consent) and told me confidently that "it's a normal practice".
Hi Kim, Thank you very much for your feedback! it nice to hear that you are happy with the help you have received. Wishing you a nice day ahead! BR Carl-Fredrik ice
Veldig fornøyd med dekning, priser. Appen kunne vert litt mer oversiktelige ang faktura.
At ICE ikke har hørt om denne saken er ganske latterlig, da jeg halvvannen uke siden ringte dit nettopp pga problemet med vinnerquiz som bare belaster vilt, for 125,-/uke! De skulle gå "saken i sømmene", og gi meg beskjed innen 6 dager senere. Har enda ikke hørt noe 10 dager senere.. Fy så useriøst!
Hei Ah, Dette hørtes ikke bra ut, jeg ønsker veldig gjerne å undersøke denne saken videre. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice