ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
At ICE ikke har hørt om denne saken er ganske latterlig, da jeg halvvannen uke siden ringte dit nettopp pga problemet med vinnerquiz som bare belaster vilt, for 125,-/uke! De skulle gå "saken i sømmene", og gi meg beskjed innen 6 dager senere. Har enda ikke hørt noe 10 dager senere.. Fy så useriøst!
Hei Ah, Dette hørtes ikke bra ut, jeg ønsker veldig gjerne å undersøke denne saken videre. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Tlf min var helt død i en uke i USA fordi Ice net abonnement plutselig sviktet når jeg kom til USA. Ingenting kunne gjøres . Ganske dårlige greier når mann er helt avhengig av tlf.
Hei Sabrina M Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere noe her. Jeg ønsker veldig gjerne at vi ser nærmere på saken din så om du sender oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice
Alt er dårlig, ligg unna! Reiste til USA måtte stille om telefonen og samme når jeg kom hjem. Ekstremt dyr data i utlandet!
Hei Arild, Dette hørtes jo ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Dessverre så har vi hatt litt problemer med å koble seg opp i USA og det beklager vi! Dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, så din tilbakemelding er viktig for oss. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Hyggelig kundeservice på Facebook Messenger, men skuffende funksjonalitet på MinSide. Jeg synes det er klønete at jeg ikke kan se hvilke fakturaer som er registrert betalt.
Hei, Axel Takk for din tilbakemelding, Axel! Det er godt høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. I disse dager så holder vi på med å utvikle en ny min-side så jeg tar med tilbakemeldingen din videre internt. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Jeg har en lei tendens til å glemme min pin kode. Dette skjer gjerne når jeg er ute å reiser i jobb og tlf går tom for strøm. Har både ringt ICE og brukt FB/messenger for hjelp. De fikser med engang! Jeg er meget fornøyd med ICE og deres kundebehandling. Blir ikke mye bedre!! 👍👍😊 Ann Katrin.
Hei Ann K, Tusen takk for din tilbakemelding! Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Er en svært fornøyd kunde å vil bli hos dere så lenge jeg har mobiltelefon.
Jeg var i en kinkig situasjon da mobilen ble sperret og puk-koden ikke var tilgjengelig, Ice.net hjalp meg umiddelbart via messenger Facebook.
Hei Einar, Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding, Einar! Det setter vi pris på. Ønsker deg en riktig fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice