ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ICE måtte kjempe seg inn på mobilmarkedet, og de er faktisk en av svært få (3?) Mobiloperatører i Norge som ikke er eid av Telenor eller Telia. Så det står faktisk for sunn konkurranse. Grunnet at deres egne nett ikke er helt bygget ut, og slik jeg forstår så bruker ikke de andres uten roaming, så må man slå på roaming en del steder for å få dekning. Dette er litt uheldig hvis man skal på ferie og vil helst ikke roame der -- mange apper på en moderne smarttelefon er veldig ivrige på å snakke med Internett, selv om man ikke bruker de aktivt der og da. Annet enn det så har ICE bra kundeservice (på Facebook chat, bl.a.) og jeg er generelt fornøyd med mitt ICE abonnement.
Hei Armen, Tusen takk for en hyggelig omtale, Armen! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Opplever at ICE er tilgjengelig for meg som kunde. Rask og konkret bistand. Hyggelig tone.
Hei Kim, Tusen takk for en flott tilbakemelding, Kim! Vi er super fornøyd med å ha deg som kunde. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ICE
Når det fungerer så er det helt strålende, og det fungerer som oftest 9/10 ganger. Eneste kjipe er at når de får nye systemer eller det skjer noe nytt så oppstår det MASSE rot. Og så er det selvfølgelig irriterende å hele tiden legge til MMS/4G innstillingene hver gang du reiser fra land til land og litt sånt. Men du får alltid en sms som forklarer hvordan du skal fikse opp i det momentant den registrerer landskifte :) Aldri fått overraskende høye fakturaer, selv når jeg har brukt opp datakvoten og fortsetter å bruke - du blir kastet inn i EDGE, men får aldri tillegg på faktura for bruken over kvoten din. DIGG! Anbefaler på det sterkeste! Og det beste av alt: De begynte med data rollover :D.
Hei Motoafro, Tusen takk for en super flott omtale, Motoafro! :) Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Vi er kjempe fornøyd med å ha deg som kunde. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Fungerer stort sett greit, men har litt for ofte problemer med melding mislykket- Kan være mobildekningen.
Hei Anne, Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Dersom du har problemer med å sende eller motta meldinger så er dette noe vi kan undersøke videre. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Det var veldig bra tjeneste fra ice net, raskt og hyggelig.
Hei Ihsan, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med tjenesten. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Jeg har hatt Ice i flere måneder nå. Trodde først det var noe galt med telefonen min fordi dekningen/data forsvant da jeg gikk opp veien, særlig når veien går bratt ned -- og jeg bor noen minutter utenfor en mellomstor by -- helt merkelig. Hørte fra noen andre som byttet grunnet dette problemet her i området. 2018 og ICE detter ut i svingen og der trærne er høye. Pass på å laste ned musikk FØR du går en tur i skogen, for grantreet blokkerer signalet. Ærlig talt as.
Hei Ingeborg, Dette hørtes ikke bra ut, jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på saken men da trenger jeg litt mer informasjon. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Telefonen hadde ingen tilgang og fant ingen nettverk da jeg ankom USA. Ved raskt svar og god hjelp via messenger så ordnet det seg uten problemer.
Hei Monica, Tusen takk for en flott omtale. Det er godt å høre at det ordnet seg for deg! Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice