ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telefonen hadde ingen tilgang og fant ingen nettverk da jeg ankom USA. Ved raskt svar og god hjelp via messenger så ordnet det seg uten problemer.
Hei Monica, Tusen takk for en flott omtale. Det er godt å høre at det ordnet seg for deg! Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Rask hjelp tilbake når man har problem på noe av TLF eller data. Internet på tlf må det jobber litt med på grunn av dekning men ellers SUPER FORNØYD kunde her. ;)
Hei Athena A Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. :) Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Jeg har hatt mye kontakt med ICE og fått den opplysningen og hjelp jeg trengte både helger og kvelder. Alltid svar å få.
Hei Kjell, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ICE
Fungerer helt Konge og sykt god kundeservice. Terning 6,5
Hei Even, Tusen takk for en super flott omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Kundeservicen er veldig bra, får alltid hjelp fortløpende.
Hei J, Tusen takk for en super hyggelig omtale! :) Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ICE
Utmerket kundeservice, god pris, god dekning, ryddige fakturaer, veldig nyttige nettsider. Kranglete MMS og mobildatainnstillinger. Vanskelig å sette opp bankID. Har fortsatt mareritt om det famøse byttet til LTE-sim. Elendig salgspartner (SpaceWorld i Storgata).
Hei Didrik L Tusen takk for for din tilbakemelding, Didrik! Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du ønsker at vi undersøker hva som er grunn til at du har hatt dårlig opplevelse på SpaceWorld så kan du ta kontakt med oss på e-post "[email protected]" så skal vi undersøker dette videre. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ICE
Jeg har tidligere slitt med kundeservice som sier en ting men som ikke følger opp. Jeg byttet til ICE da jeg tenkte at det kunne være interresant å prøve. Jeg har nå vært kunde en liten periode, og jeg har lagt merke til følgende: Fakturaen er slik den blir forespeilet på Mine Sider, man får raskt svar både på Telefon, E-post og ved henvendelser på Facebook, deres eget LTE/4G nett gir raskt og stabilt nett. Det fungerer bare rett og slett! Det eneste jeg savner er: Høyere datamengde i abonnementet (mobil) mulighet til å se status på faktura (ubetalt, betalt, kreditert) og en ny og litt mer moderne mobilapp.
Hei Daniel, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Vi jobber hele tiden med å bli bedre og derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Per dags dato jobber vi med å utvikle en ny mobilapp og min-side så jeg tar med ønsket ditt videre internt. :) Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ICE