ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ønsker å dele min erfaring så langt med ICE, kunde siden 1 april i år. Ble litt skremt av alle negative kommentarene som var her, men så langt kjenner jeg meg ikke igjen og har kun positive erfaringer å dele. Ble kunde: Bestilte abonnement da jeg kjøpte ny mobil hos POWER og allerede dagen etter var jeg flyttet over til ICE. Så gikk smertefritt og svært raskt :) Dekning: Bor i Innland fylke og ble overrasket over gode dekningen ICE har, både innendørs og ute. Ofte hatt bedre dekning fra ICE enn da jeg hadde et abonnement som brukte Telenor nett eller Telia. Kundeservice: Vært kontakt både på Mail og telefon med noen spørsmål jeg hadde og fikk raskt svar og kundeservice fremsto både hyggelig og behjelpelig. Faktura: Ikke så mye å si om, har abonnement sum i måneden og fakturaen inneholder kun denne :) Ingen overfakturering eller overraskelse på faktura. Tross for mye negativitet her, anbefaler denne kunden ICE og angrer ikke på å blitt kunde hos dem. Mvh Kay
Hei, Kay! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Det du beskriver er akkurat slik et kundeforhold skal være. Det er ikke uten grunn at vi igjen har vunnet Kundeserviceprisen, så jeg setter stor pris på at du deler din erfaring med oss! Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Stine ice.no
En grunn til å bytte til Ice var å få både telefon og bredbånd av samme leverandør. Finner ut etterhvert at wifi tale,som er eneste mulighet for telefon på hytta,ikke støttes for IPhone. Trodde det var en selvfølge,ikke vært nevnt ved byttet(selvsagt),dvs det blir tilbake til Telenor for der funka det.Drit og dra.
Hei, Stig Wifi-tale er en tjeneste vi har for våre privatkunder, men det er kun enkelte telefoner som støtter tjenesten. Jeg beklager ulempene dette kan ha medført for deg! Jeg håper vi sees i fremtiden, så fort alle våre telefoner støtter tjenesten :-) Mvh Stine ice.no
Har fungert ganske bra for meg, og med Ung får jeg mye data for pengene. Også fint at man kan gi bort data til andre Ice kunder, uten å måtte være i en familie eller delt abonnement.
Hei, Valerie Åh, så hyggelig å se at det fungerer bra for deg!😍 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Etter flere år med svært dårlig dekning og hastighet på ICE koblingen har jeg sjekket litt nærmere hvor basestasjonene ligger. Finnsenderen.no er er bra program. Det viser seg at ICE stasjonene ligger på dobbelt avstand i forhold til f.eks. Telenor. Riktignok virker ICE sitt 450 nett på den avstanden, men med hastighet 1-2 mbit/s. Jeg prøver å teste ICE utstyret med et annet SIM kort og endrede APN settinger, uten hell. Det er vanskelig å få noen gode svar på hva problemet er - kanskje en PROXY-setting som ICE gjemmer bort? Takknemlig for tips!
Hei, Amund Så utrolig kjedelig at vår sender ikke er tilstrekkelig der du bor! 😔 Vi har dessverre ingen support på bruk av vårt utstyr med andre operatører sine SIM-kort enn våre egne, så dette er vanskelig å gi deg noe godt svar på. Eneste forslag jeg har, er å dobbeltsjekke at du har skrudd av PIN-kode på kortet, slik at denne ikke sperrer for bruk. Ta kontakt med operatøren for SIM-kortet ditt og hør om det er noe de kan hjelpe deg med. Mvh. Kristine ice.no
Datamengde forsvinner altfor fort! Har abonnement på 8gb, men har på 2 uker måttet kjøpe 7 ekstra. Aner ikke hvorfor!
Hei, Anne Så kjedelig at datamengden forsvinner så fort! Det kommer helt ann på hva man bruker nettet til, ut ifra hvor fort og hvor mye som blir brukt. Dersom du f.eks streamer filmer og serier, kan dette ha ett mye høyere forbruk enn vanlig surfing på VG og Facebook for eksempel. Jeg anbefaler deg å sjekke at alle apper som ikke er i bruk lukkes ordentlig, slik at ingenting kjører i bakgrunnen når du ikke bruker telefonen. Du kan også sjekke i innstillingene på telefonen din hva du bruker så mye data på. Dersom det viser seg at du har ett høyere forbruk enn hva du forventet, vil jeg også anbefale deg å heller justere opp datamengden på selve abonnementet ditt fremfor å bestille ekstra datapakker, da disse enkelt-pakkene koster mye mer enn å oppgradere abonnementet. Vi har også en tilleggstjeneste som heter Data Frihet, hvor du får 1000GB ekstra data i ice+ til kr. 99,- per mnd. Send oss gjerne en henvendelse til [email protected] dersom du ønsker informasjon om priser og hvilke muligheter du har. Mvh. Kristine ice.no
Veldig dårlig dekning i Bergensområdet. Ellers så er det konkurransedyktig på pris.
Hei, Vegar Dette hørtes veldig rart ut! Vi skal ha veldig god dekning der, så her vil jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected]. Skriv telefonummeret ditt, navnet ditt og en liten oppsummering av hva saken gjelder så skal vi finne ut av dette! Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Jeg byttet fra happybytes til ice da ice kom med tilbudet på 30 gb for 299 kr men bytter etter all sannsynlighet tilbake til happybytes da de har et vanvittig mye raskere nett. Jeg har tatt speedtest hos speedtest.bet og den varierer fra 2 til 13 mbps, er jeg ekstremt heldig er den oppe i 25. happybytes hadde aldri under 120 mbps..!! Det står hos ice.no at man bør forvente mellom 60 til 350 mbps med 4g, når og hvor er det når ikke en gang midt i Fredrikstad sentrum har mer enn 25?? Ble kunde 28 februar og har tatt jevnlige tester så burde hatt god tid til å få sett noe høyere hastighet, da er det ikke kun en dårlig dag det er ræva men konstant. Litt ut i skauen får jeg ikke engang inn vg eller andre aviser som tar lite data, hvis det ikke er noe galt med mitt SIM-kort eller noe annet galt kan jeg ikke fatte og begripe at ice har kunder.. Har også testet på samme sted og på samme tid med andre med happybytes hvor resultatet som beskrevet er totalt natt og dag
Hei, Martin Dette hørtes ikke helt bra ut... Kan du sende oss en e-post på [email protected] med navn, nummer, en liten forklaring og hvilken type telefon du bruker? Da skal vi selvfølgelig få undersøkt dette nærmere for deg! Ser frem til å høre fra deg! I mellomtiden ønsker jeg deg en fin dag og god påske! Mvh Charlotte ice.no