ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De ringte oss med en god avtale, de sa at de har bygd opp nye master på Olseth og at nettet skal være veldig bra å de skal bygge en til i nærheten. Dette var 1 års abonnement, så vi hadde fått straff om vi hadde byttet tilbake. Nå har vi et helsike med å få fatt i de, og klagefristen er på vei ut. Dette er så dårlig gjort og en form for svindel. Hvordan kan de selge abonnement på sånne steder der de ikke har noe dekning? Gode priser hjelper lite om nettet e veldig dårlig. Fy fy Ice.
Hei, Francis Dette høres ikke bra ut i det hele tatt! Send oss en e-post til [email protected] med nummerne dine og en kort forklaring på hva saken handler om, så skal vi undersøke dette for deg! Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Helt forferdelig. Har chattet tre dager uten hjel. De presser bare å få nye kunde men klarer ikke å hjelpe eksisterende kunde. En ansatt løy at han finner ikke chatt logg. Har sendt Mail med chatt bilder til ledelse så for se hva skjer men absolutt hold unna
Hei, Sairaa Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din. Ha en fin dag!
Dekningen er elendig i Finnmark. Stemmer ikke med det jeg Fikk forespeilet av selger.
Hei, Tore Dette hørtes ikke bra ut! Kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, nummer og en kort forklaring på problemet slik at vi kan få undersøkt dette for deg? Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Billig og stabilt, men tidvis dårlig dekning utenfor tettsteder.
Hei, Hermann Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår, og vi er i gang med å rulle ut 5G også😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Veldig dårlig service og kundebehandling . Ikke prøve Ice , useriøse operatør.
Hei, Ak Så trist å høre at du opplever oss slik. Send oss gjerne en e-post på [email protected] med forklaring av opplevelsen du hadde, så undersøker vi det for deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
My son met the same broblem as Jovan. There are 277 international SMS&MMS in his bill for June 2022, which shows that his number sent 277 SMS/MMS iutlant, however my son stayed in Norway everyday in June. When I report this issue to ICE via 21 00 00 00, after 3 weeks I got the same answer as Jovan got. ICE just steel the money from the customer. if it is possible, I will give 0 star for this case. I will forwarded this issue to the Consumer Authority and keep update
Hi, Ly This sounds strange. If you send us an e-mail to [email protected] including your name, the number it's regarding and a summary of the case, we can investigate this further for you. Have a nice day. Best regards Charlotte ice.no
Blir nedringt av ICE sine konkurrenter som gjerne lokker med fri data og glemmer å si at etter 100gb faller hastigheten til 3 mb/sek, mens ice har 1000gm med 10 mb/sek. Eneste «catch» er at du må være på ice sitt eget ice+ nett, men heldigvis for meg er jeg vanligvis det. Takk til ICE for et innovativt produkt😀
Hei, Lars Så trist å høre at du ikke har fått all informasjon når det gjelder iceMax-abonnementene våre. Det skal vi selvfølgelig ta videre internt her! Utrolig hyggelig at du er så fornøyd med Datafrihet og at det fungerer bra for deg😍 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no