ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir nedringt av ICE sine konkurrenter som gjerne lokker med fri data og glemmer å si at etter 100gb faller hastigheten til 3 mb/sek, mens ice har 1000gm med 10 mb/sek. Eneste «catch» er at du må være på ice sitt eget ice+ nett, men heldigvis for meg er jeg vanligvis det. Takk til ICE for et innovativt produkt😀
Hei, Lars Så trist å høre at du ikke har fått all informasjon når det gjelder iceMax-abonnementene våre. Det skal vi selvfølgelig ta videre internt her! Utrolig hyggelig at du er så fornøyd med Datafrihet og at det fungerer bra for deg😍 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Ville teste ut ICE, når jeg byttet telefon sist. Gikk fra Telenor. Fikk billigere abonnemang hos ICE og mer data, enn hva jeg hadde hos Telenor. Farter mye i Sogn, Trøndelag og Møre og Romsdal. Veldig fornøyd med dekningen. Hadde god samtale uten problemer over Sognefjellet, som var bedre hos ICE enn hos Telenor. Savner mer 5G i Trøndelag og rundt Molde området. Men god dekning med 4G+ ellers. Gode priser, som slår mange andre tilbuder. Har også prøvd ICE og Telenor bredbånd i utkantdistrikt på Nord-Møre. Hvor ICE er par hestehoder forran Telenor, med tanke på kvaliteten på bredbåndet. Samt billigere i pris. Forstår ikke de som klager, da min opplevelser med ICE er veldig bra.
Hei, Håvard. Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! 😍 Det er ikke så lenge siden vi startet å skru på 5G-dekningen, så det er gjør vi fortløpende nå! Her har du oversikt over hvor det er 5G nå: https://www.ice.no/dekning/5g/ og listen blir oppdatert så fort det er klart! Utrolig hyggelig å høre at bredbåndet også oppleves så bra!😀 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Jeg har ingen innsikt i bruken av mobilen min.Jeg fikk en regning på at jeg sendte 225 meldinger til utlandet og da jeg klaget over at jeg ikke kunne se det på mobilen var svaret at de ikke så noen feil. Da jeg ba dem fortelle meg hvilket nummer jeg sendte meldinger til og når, var svaret at det var konfidensielt. hvor er det at forbrukeren ikke kan vite hvor han bruker pengene sine. I hele abonnementsperioden sendte jeg ikke mer enn 20 meldinger.
Hei, Jovan Dette må vi finne ut av! Du skal finne detaljert forbruk på Min Side, og vi kan også sende deg en detaljspesifisert faktura i posten slik at du kan se hvilke nummer det gjelder. Anbefaler deg å sende oss en e-post til [email protected] med navn, nummer og en forklaring på problemet, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å hjelpe deg. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Holder ikke hva de lover. Vi ble lurt av svært salgskåte selger til å gå over til ICE. Vi ble lovet ekstra data uten at begrensninger ble nevnt. Dette viste seg å være Ekstra data via Data Frihet som kun fungerer over ICE + og med svært lav hastighet. Dessuten er dekningen i forhold til ICE+ svært mangelfull utenfor sentrale steder. I praksis tilnærmet "ubrukelig". Liten forståelse hos kundeservice da dette ble fremlagt for dem. Det var også store problemer ved utenlandsreiser, spesielt i USA. Der oppkobling til mobiloperatør for å ringe ikke fungerte. Mye ekstra kommunikasjon via ICE+ for å få dette til å virke. Har nå skiftet fra ICE etter kun 2 måneder. Er nå svært fornøyd med ny operatør, men da tar imidlertid ICE dobbelt bruddgebyr i forhold til hva andre tar! Helt uholdbart. Styr unna ICE som bedriftsabonnement.
Hei, Ove Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Har tidligere skrevet ang. Super dekning i Agder. Denne gangen har jeg hatt en tur til Spania, her også har jeg bare gode erfaringer med Ice. Gode speed tester på data også.
Hei, Toralf Så fantastisk å høre :D Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Tina ice.no
Mannen jeg pratet med via kundeservice var utrolig uhøflig og frekk. Jeg har vært kunde hos dere i flere år, og har aldrig klaget på noe. Nå, så ringte jeg angående å legge til en ny medlem i familien og spurte om noen bra tilbud, og kundeservice personen var veldig frekk og direkte, som om jeg skulle være en fremmed på en bar eller noe. Er det sånn dere opplærer folk? Nå så mister dere fire kunder, og får en dårlig omtale og rykte, bare for at personen fra kundeservice har ikke lært seg manerer.
Hei, Leon Det var utrolig leit å høre om den dårlige opplevelsen du har hatt med oss. Vi vil nødig miste deg som kunde. Fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret ditt. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Ice gir oversikt for dataforbruk kun for de siste 4 månedene. Hvorfor ikke lenger enn 4 måneder? jeg har vært abonnent siden 2019. Mitt dataforbruk fra 2019, starten av kundeforholdet mitt, er ikke tilgjengelig for meg. Prøver Ice bevisst å skjule dataforbruket mitt fra meg? Helt forferdelig. Jeg har sendt dem en forespørsel om mine opplysninger over dataforbruk. Dersom jeg ikke får svar skal jeg rådføre meg med en tredjepart.
Hei Dette er lover og regler gitt av Datatilsynet, og er derfor ikke noe ice har bestemt. "Som det fremgår av kapittel 8 i proposisjonen (hva skal lagres) oppstiller ekomloven § 2-7 annet ledd en sletteplikt for trafikkdata når disse ikke lenger er nødvendige for fakturerings- eller kommunikasjonsformål. Tilbydere lagrer i dag data til ovennevnte formål i henhold til konsesjoner gitt av Datatilsynet, jf. personopplysningsloven § 31 fjerde ledd jf. personopplysningsforskriften § 7-1. Maksimal lagringstid etter konsesjonen er fem måneder etter at de ble registrert ved kvartalsvis fakturering, og tre måneder etter at de ble registrert ved månedlig fakturering. Som det videre fremgår av kapittel 8 kan data knyttet til kundenes internettrafikk per i dag lagres i inntil tre uker." Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no