ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får svar raskt fra kundeservice, må ikke vente 3-5 dager som hos Telenor. Alt fungerer som det skal.
Hei, Anette Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter utrolig stor pris på at du tok deg tid til å dele din omtale med oss og andre. Ønsker deg og dine en fin sommer videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mobildata fungerte ikke, hver gang mobildata skulle på mistet jeg det og fikk ingen tjeneste.
Hei, Tor O! Synd å lese at du har byttet selskap. Det kan virke som at du har hatt problemer med datainnstillingene på mobilen din. Usikker på om du sikter til "ingen tjeneste" på inn- og utgående samtaler eller bare mobildataen. Vi tar gjerne fatt i problemene du opplevde, men for å gjøre det må du sende oss en e-post til [email protected] med følgende informasjon: - Fullt navnt - Telefonnummer - Mobilmerke og -modell - Beskrivelse av problemet (henvis til denne posten) Håper at du tar kontakt, slik at vi kan se hva som gikk galt. Mvh Gisle ice.net
Helt ok. Savner chat på hjemmesiden deres, da ventetiden i tlf kan bli lang.
Jeg er meget fornøyd med servicen, samt den store velviljen til å hjelpe meg som kunde :)
Har ofte gruet meg til å ta kontakt med kundeservice grunnet tidligere erfaringer, men hos Ice har jeg ikke opplevd annet enn utrolig hyggelig og effektiv hjelp. 😃 I tillegg har jeg hatt mindre problemer med internett hos Ice i forhold til andre leverandører.
Hei, Cassie Vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen din. Det varmer å høre at det er hyggelig å snakke med Kundeservicen vår. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg har erfaring med ICE fra både nett og mobil. Jeg bruker nett på hytta, og de er VELDIG fleksible når det gjelder frysning av abonnementet. Har også hatt noen få supporthenvendelser, og har meget god erfaring med den hjelp jeg har fått derfra. Jeg har selv jobbet med IT-support og vet hvor vanskelig noen av oss kunder kan være, men har aldri opplevd annet enn smil og profesjonell hjelp. Kunne ønske noe større kvoter på nettverket - det kan bli nokså dyrt hvis en stadig må kjøpe nye kvoter, og i forhold til fiber er det jo helt håpløst. Hadde opprinnelig en annen leverandør, men slet med at aksesspunktet dere lå bak en del trær og i tillegg var hastigheten dårlig, men det var ingen begrensning på hvor mye jeg kunne laste ned. Når det gjelder mobiltjenesten, så er hytta vår på et sted med dårlig dekning, men det gjelder alle andre leverandører også. Det er sendere for IP ikke langt unna, men jeg går ut fra at alle aktører deler de samme lokasjonene for sendere for mobil. Prismessig ligger de helt OK, men hadde fri adgang til Norden på mitt forrige abonnement.
Hei, Ulf Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd. Vi jobber stadig med å forbedre våre tjenester og større datapakker vil være noe vi ser på i fremtiden. Dersom du opplever dårlig dekning på hytta, ikke nøl med å ta kontakt med oss via Facebook eller telefon (08200), så skal vi selvsagt undersøke hva som forårsaker "dårlig dekning" Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bruker alltid godt under 1 GB pr mnd. Har Spotify på offline, slår av alt som trekker GB så derfor ligger jeg mellom 150-500 mb pr mnd. Tenkte jeg skulle prøve Ice. Net...... .... Det rare er at etter bare 4 dager er jeg oppe i 100 MB allerede. Dette har aldri tidligere i andre abonnementer. Merkelige greier... Tragisk egentlig.... Nå er jeg hos en annen leverandør og er superfornøyd. Bruker laaangt mindre MB og derfor lett og holde seg under grensa :)
Hei, Jan F! Leit å høre at du har byttet leverandør. Det er vanskelig å kommentere hva som har skjedd her, men du kan enkelt sjekke hvilke apper som har brukt mest data på mobiltelefonen din. Vanligvis ligger dette under innstillinger og data. Da kan du se hvilke apper som har ført til at forbruket er høyere enn normalt. Det er selvsagt kjedelig når man har et høyere dataforbruk enn normalt, men du ville uansett ikke måtte ha betalt noe ekstra dersom du hadde gått over datakvoten på 1 GB. Farten hadde blitt strupet, og du ville fremdeles kunne surfe med 64 kbit/s. Det er valgfritt å kjøpe en ekstrakvote på 1 eller 3 GB. Jeg krysser fingrene for at du har havnet hos en konkurrent som ikke overfakturerer deg dersom forbruket skulle gå bananas. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss på et senere tidspunkt. Mvh Gisle ice.net