ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekker ganske enkelt over at abonnementet inneholder 2 års binding. Hadde aldri inngått avtale hvis selger hadde sagt dette. Kundeservice skylder på oss fordi vi ikke leste SMSen fra dem godt nok, men når du har selgeren på tråden og stresser deg 5 minutter etter mottak, så leser du ikke hele blekka. Dette vet ICE og skor seg på det. STYR UNNA KJELTRINGENE!
Hei Anders N, Dette må vi se nærmere på. 2 års bindingstid høres ut som et bedriftsabonnement. Jeg skal se på saken din hvis du sender meg litt mer informasjon en en epost til [email protected]. Legg da ved mobilnummeret ditt, så skal jeg sjekke opp hva som har skjedd her. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.n
Forstår ikke hva folk klager på. Har brukt ICE med ICE+ i snart et par år nå og det har vært 0,0 problemer både her i Norge, i Europa og andre deler av verden. Skal man være litt kritisk så kan det vel være at kundeservice kan være litt svak på "det tekniske", slik at man må finne ut av tingene selv, men ettersom det meste kjører med automatisk konfigurering, så er det jo ikke så komplisert. Totalt sett kjemepfornøyd etter to ganske problemfrie år, med veldig bra kvalitet i forhold til kostnad.
Hei Arne! Tusen takk for en strålende tilbakemelding, dette er noe vi virkelig setter pris på og tar med oss videre. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine
For 100 kr får jeg 1000GB data som er helt fantastisk deal for meg som farter mye det jeg ikke har internett.
Hei Astrid! Tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine
Veldig tregt nett. Ingen 5g dekning i Åsane, Bergen. God dekning med 4g og hjelpsomme ansatte, men det hjelper ikke når nettet er så tregt
Hei, Stian 5G-nettet vårt er under full utbygging, men akkurat når de ulike områdene vil være på plass, har vi ingen informasjon om. Følg gjerne med på dekningskartet vårt her: https://www.ice.no/dekning/kart/ Mvh. Anne ice.no
Internett faller ut hver hundrede meter mann beveger seg i Norges nest største by! Jeg ble nylig ICE kunde etter Vipps ble kjøpt opp, skal bytte tvert! Er avhengig av data på telefonen da jeg er i beredskap 24 timer i døgnet.
Hei, 1.- I oktober bestemmer teknikerne at de ikke kan gjøre noe med ruterforbindelsen, at de returnerer den og at ingenting skjer. Inntil der uten problemer De ber meg returnere ruteren til adressen de nevner: Jeg legger ved en melding mottatt. 2.- Etter instruksjonene returnerer jeg ruteren 3. Dager senere kontakter de meg veldig uhøflig og ropende og forteller meg at jeg ikke skulle ha returnert den og at jeg sendte en billett for å ha sendt den. Jeg forteller deg at det ikke er min feil å måtte betale for å returnere den, og nå må jeg begrunne at jeg har sendt den. Jeg måtte betale for forsendelsen og jeg ble ikke advart om at jeg måtte sende noen billetter. DET ER IKKE MIN FEIL, JEG FØLG BARE ICES INSTRUKSJONER, IKKE ENDRE INSTRUKSJONENE DINE OG KLAND MEG. 4.- Det viser seg at jeg går til banken min i oktober og alt er i orden, det fremstår som en kansellert kontrakt. 5.- Så ringer de meg og forteller at ruteren ikke har kommet og at jeg må betale for desember, januar og februar. Det er rart at de ikke ber meg betale for ruteren, men fortsette å betale de månedlige regningene. Alle veldig mistenkelige. 6.- Jeg vil gjerne fortelle deg at i stedet for å belaste meg prisen på ruteren som aldri kom, belaster de meg tre ekstra regninger, hvis kontrakten er sluttført i oktober. JEG FIKK IKKE NOE KONSEKENT SVAR PÅ DETTE KAOSET. 7.- Til i dag fortsetter de å sende meg meldinger om min forpliktelse til å betale regninger siden desember og de kommenterer ikke ruteren. ALLE VELDIG MISTISKE. 8. Grunnen til å heve kontrakten var fordi de selv ikke var i stand til å gi meg sine tjenester, det er ikke min feil at enhetene deres ikke fungerer. De kan ikke straffe meg ved å fortsette å betale 3 regninger på 600kr hver. Dette er et ran. I tillegg, hvis du kansellerer kontrakten en gang, da det er mulig at du gjenåpner en annen uten eierens tillatelse, betyr dette at de forfalsker signaturen og bruker dataene til personene feil. en svært alvorlig forbrytelse på kriminelt nivå. På forbrukerlovnivå er alt dette tull. 9.- Jeg er opprørt over at de sender meg tekstmeldinger mens jeg jobber, jeg er opprørt over at de fortsatt sender meg regninger for å betale for noe som ikke finnes. 10.- Det verste er at de vet at de har makt over deg og at ingen vil stå på listen over misligholdere og det er derfor de gjør som de vil med folk i dette landet. 11. Sannheten er at jeg føler meg lurt, jeg føler meg presset og tvunget. Og det verste er at argumentene de bruker er totalt ulovlige og ikke overholder noen lovbestemmelser i markedslover, forbruk eller noen tjenestekontrakt. Dette kan ikke skje i Norge, hva om jeg var en eldre person, syk, med funksjonshemming? Hvor mange mennesker som er ofre for disse telefonselskapene som utvider sine sener til kontoene våre og manipulerer og stjeler uten oss, vi kan ikke gjøre noe fordi de har oss i håndflaten. Vi er forsvarsløse, de har alle våre data, de åpner og lukker kontrakter, de sender fakturaer på hva de vil, de roper på deg på telefonen, de plager deg med SMS.
Hei, Mina Det er veldig leit å høre at dette har skjedd. Jeg anbefaler deg å kontakte oss på [email protected], slik at vi kan hjelpe deg. Mvh. Julie ice.no
Dekning og lyd og dårlig kundeservice.Etter bytte fra annen leverandør til Ice. ble det vanskelig med synkronisering av produkter og casting. Mobildata detter ut når jeg beveger meg i bilen eller sykkel, maps eller google på arbeidsplassen
Hei, Lars. Det er leit å høre at ikke er fornøyd med oss. Jeg legger med en link til dekningskartet vårt. Send oss også gjerne en e-post til [email protected] så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. https://www.ice.no/dekning/ Mvh. Julie ice.no