ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekning og lyd og dårlig kundeservice.Etter bytte fra annen leverandør til Ice. ble det vanskelig med synkronisering av produkter og casting. Mobildata detter ut når jeg beveger meg i bilen eller sykkel, maps eller google på arbeidsplassen
Hei, Lars. Det er leit å høre at ikke er fornøyd med oss. Jeg legger med en link til dekningskartet vårt. Send oss også gjerne en e-post til [email protected] så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. https://www.ice.no/dekning/ Mvh. Julie ice.no
Kjøpte et mobilt brebåndsabonnement og var svært nøye med hva jeg skulle få. Etter utallige samtaler med kundeservice når jeg ikke fikk internett oppe å stå, viste det seg at jeg hadde blitt lurt. Jeg skulle få kansellere abonnementet fordi de skjønte at jeg var blitt lurt av deres egen selger, men har ikke fått noen bekreftelse på det. Et forferdelig selskap. De setter deg på vent når de er lei av å prate med deg.
Hei, Hilde Dette var leit å høres. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og fødselsdato, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Kjøpte Pixel 7 PRO bundet til ICE hos elkjøp. Det viser seg at denne telefonen ikke er støttet hos ICE så man får ikke VoWIFI f.eks, noe jeg ofte benytter da det er steder hvor mobildekningen er svært dårlig. Skuffende av ICE og skuffende av Elkjøp som selger to produkter sammen/med binding - som ikke passer sammen. I tillegg sendte ICE sim kortet til en gammel adresse, selv om telefonen ble bestilt og levert til rett adresse igjennom elkjøp. Dekningen er også mye dårligere, merker spesielt at samtaler faller ut når jeg kjører bil (Rogaland/Agder regionen). Men for all del, det er da i det minste bra at noen prøver å konkurrere mot Telia og Telenor - for å ta det eneste positive.
Hei, Tor Dette var leit å høre. Send oss en henvendelse til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Jeg var Vipps mobil kunde. Ice var det som ble tilbudt da Vipps stoppet deres mobil tjeneste. Jeg er Apple bruker og har flere enheter som fungerer sømløst mellom enhetene. Til nå. Ice støtter ikke WiFi tale på Apple sine produkter, så FaceTime med min iPad eller MacBook fungerer ikke nå med ice. Dette liker jeg dårlig og det gjør dagen vanskeligere i min situasjon. Må bytte operatør om dette ikke ordnes raskt. Skulle visst om dette før operatør bytte.
Hei, Arnfinn Det stemmer at vi ennå ikke har fått på plass en avtale med Apple når det gjelder Wifi Tale, og det beklager vi. Vi jobber med saken, men per dags dato har vi ingen informasjon om når dette vil være på plass, dessverre. Mvh. Anne ice.no
Jeg bor mellom larvik sandefjord og nettet jeg har hjemme er alltid 1strek eller ingen det hjelper ikke å ha bra tilbud til mobil hvis nettet er så dritt at man ikke kan bruke det til de som skal ha eller tenker å få seg ice sjekk et deknings kart først og ta det kun om området ditt har best dekning fordi god dekning som de mener å ha der jeg bor betyr null dekning 90% av tiden
Hei, Lucian. Det er veldig leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg håper du tar kontakt med kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Vi setter også pris på din tilbakemelding angående dekningskartet. E-posten du kan kontakte oss på er: [email protected]. MVH Julie ice.no
De er helt ok, stort sett stabilt, men liten rekkevidde i huset. Det er umulig å vite når mobilt bredbånd blir fylt opp. Det er jo et mnd abonnement med Ninni gstid, så da bør det være, sånn som Telia hvor man tydlig kan se når det blir fylt opp igjen. Chatten bør kunne vare noen timer lengre enn tlf og bør være tilgjengelig om søndager Møter litt sånn avvisende service folk på tlf og ikke alltid så ivrig etter å finne en løsning får kunden
Hei Limt! Ditt mobile bredbånd blir fyllt opp den 1 hver måned og om du ønsker å følge få en oversikt over forbruket kan du opprette en min side bruker og følge dette der. Leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundervice dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at dere skal føle det, vi skal ta dette videre. Mvh Stine Ice.no
God service når vi tegnet abonnement, men nå er det bånn i bøtta. Ustabile dekningsforhold med hyppig bortfall av ICE+, (Nesøya i Asker). Blir stadig dyttet ned på EDGE (!) og Telia sitt nett, og igjen er det problemer med innkommende anrop på den ene av to telefoner! Tenk deg om før du undertegner avtale med ICE.
Hei, Sverre. Så leit at dere opplever disse problemene! Send gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, om du ønsker at vi skal feilsøke dette med deg. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no