ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har glemt mitt passord. Når jeg ber om nytt passord, får jeg beskjed om at jeg har mottatt en mail for å sette passord. Problemet etter x antall forsøk og 6 samtaler med dere, med like mange forskjellige svar!!!, har jeg fortsatt ikke mottatt noen mail. Jeg har blitt lovet at teknisk support skal kontakte meg, men jeg har ikke hørt noe. Nå har jeg holdt på med dette i flere dager, og vurderer sterkt å bytte til annen levrandør! Jeg mener bestemt at jeg har krav på å få tilgang til "Min side"
Hei, Sonja Jeg beklager ulempene dette kan ha medført for deg. Det ville vært supert om du sendte oss en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og navnet ditt, så skal vi undersøke dette for deg. Dette er absolutt noe vi ønsker å se nærmere på. Mvh Jonas ice.no
har faktisk ikke noe bra å si om ice, kjøpte 10gb+1000gb i ice pluss nettet men det viste seg at det nettet eksisterte ikke utenfor storbyer. styr unna!!! spar dere for trøbbelet.
Hei, Knut Det var leit å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. Ice bygger kontinuerlig ut nettverket sitt. Dersom du sender oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og din adresse, kan vi undersøke om det er noe planlagt utbygging i ditt område.
Utgangspunkt skulle kjøpe iPhone med abonnement, da må det være bindingstid med abonnement, var klar over med dette reglene. Hun selgeren laget kontrakt før kreditt sjekk.Siden kreditt sjekk gikk ikke gjennom. Da valgte jeg å kjøpt ut mobilen. Betalt en små beløp med kontant, resten på kort. Derfor valgte jeg abonnement uten bindingstid (de har til og med tilbud den abonnement jeg har valgt i seks mnd. billigere). Etter et års bruk var ikke som forventet, valgte jeg å si opp abonnement. Etterkant krevet de bruddsgebyr som ikke eksistert. Jeg har dokumentert alle papirene, og forklart. På grunn av jeg kunne ikke dokumentert en del av summen blitt betalt med kontant, fordi mobilen har jeg solgt til en annen, og kjøperen fikk med kvittering. Jeg skulle politianmeld dem, men på grunn av helsa min var ikke bra, har ikke nok energi, valgte jeg og betalt for å bli kvitt dem. De har rett og slett ikke noe i orden med arkiv (betalingssystem). EN STOR SVINDEL SELSKAP.
Hei, Cassandra Dette var synd å lese. Send oss gjerne en epost til [email protected] med mobilnummeret eller kundenummeret det gjelder og en kort forklaring av saken slik at vi kan se litt nærmere på dette for deg.
Alt virker som det skal, god kundeservice og fin brukervennlig app som gir god oversikt over forbruk både for meg og mine barn.
Hei, Hans Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no
Jeg byttet fra Talkmore til Ice etter at jeg ble kontaktet av en hyggelig selger på telefon. Et valg jeg IKKE angrer på. Ikke bare er Ice MYE billigere, men de har også svært god dekning. Hos Ice får du mye for pengene, derfor bør du gi dem en sjanse. Da hjelper du også til slik at Telenor og Teila ikke får monopol. Det vil vi ikke ha i Norge! Siden jeg reiser en del så er dekning for min del svært viktig. Hos Talkmore hadde jeg flere ganger problemer med at samtalen falt ut, Hos ice har ikke dette vært et problem, alltid god dekning! Kundeservice er ikke noe jeg ofte bruker, så her kan jeg ikke uttale meg. Men håper at jeg får den hjelpen jeg trenger, når jeg en gang trenger det. :-)
Hei, Tor Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no
Dette er min verste opplevelse innen kundebehandling og skjulte vilkår. Aldri opplevd så sterk frustrasjon og forbannelse over eit produkt eller tjeneste som med Ice Bedrift. Var kunde der i ein lengre periode, før eg fann ut at eg betalte mykje meir enn hos konkurrentane, sjølvsagt ville eg bytte. Men det kosta skjorta, 7000kr i bruddgebyr som aldri var opplyst om på forhånd. STYR UNNA
Hei, Elias Dette var synd å lese at du føler det sånn. Det er fint om du sender oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret / kundenummeret ditt og en kort forklaring av saken, slik at vi kan se nærmere på dette for deg. Mvh. Christine ice.no
Veldig dårlige forhold/kvalitet på wifi. Har prøvd alle tenkelige muligheter for utbedring, uten å ha lykkes. Styrken opp/ned varierer hver gang jeg foretar målinger, kun med sekunder imellom disse. Gir tildeles full stopp i mottak hvis 2 personer surfer samtidig på nettbrett.
Hei, Thore Dette var synd å lese. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med MBB nummeret eller kundenummeret dette gjelder, samt litt kort om hva saken gjelder, slik at vi kan sjekke ut dette for deg. Mvh. Christine ice.no