ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt virker som det skal, god kundeservice og fin brukervennlig app som gir god oversikt over forbruk både for meg og mine barn.
Hei, Hans Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no
Jeg byttet fra Talkmore til Ice etter at jeg ble kontaktet av en hyggelig selger på telefon. Et valg jeg IKKE angrer på. Ikke bare er Ice MYE billigere, men de har også svært god dekning. Hos Ice får du mye for pengene, derfor bør du gi dem en sjanse. Da hjelper du også til slik at Telenor og Teila ikke får monopol. Det vil vi ikke ha i Norge! Siden jeg reiser en del så er dekning for min del svært viktig. Hos Talkmore hadde jeg flere ganger problemer med at samtalen falt ut, Hos ice har ikke dette vært et problem, alltid god dekning! Kundeservice er ikke noe jeg ofte bruker, så her kan jeg ikke uttale meg. Men håper at jeg får den hjelpen jeg trenger, når jeg en gang trenger det. :-)
Hei, Tor Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no
Dette er min verste opplevelse innen kundebehandling og skjulte vilkår. Aldri opplevd så sterk frustrasjon og forbannelse over eit produkt eller tjeneste som med Ice Bedrift. Var kunde der i ein lengre periode, før eg fann ut at eg betalte mykje meir enn hos konkurrentane, sjølvsagt ville eg bytte. Men det kosta skjorta, 7000kr i bruddgebyr som aldri var opplyst om på forhånd. STYR UNNA
Hei, Elias Dette var synd å lese at du føler det sånn. Det er fint om du sender oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret / kundenummeret ditt og en kort forklaring av saken, slik at vi kan se nærmere på dette for deg. Mvh. Christine ice.no
Veldig dårlige forhold/kvalitet på wifi. Har prøvd alle tenkelige muligheter for utbedring, uten å ha lykkes. Styrken opp/ned varierer hver gang jeg foretar målinger, kun med sekunder imellom disse. Gir tildeles full stopp i mottak hvis 2 personer surfer samtidig på nettbrett.
Hei, Thore Dette var synd å lese. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med MBB nummeret eller kundenummeret dette gjelder, samt litt kort om hva saken gjelder, slik at vi kan sjekke ut dette for deg. Mvh. Christine ice.no
På tross av god dekkning på dekkningskart opplever jeg ofte dårlig samtalekvalitet jeg prövervåvringe opp igen Men ofte hjelper det ikke Jeg har bra med data men hva hjelper det når jeg ikke får brukt det? Jeg har testet forskjellige telefoner med samme forferdelige resultat På kundeservice som jeg nå har gitt opp å ringe till sa de at det sikkert ersim kortet tok over 2 uker å få det Kundeservice virket å ha gitt opp Kanskje får de disse telefonerne hele dagen uten egentlig kunne hjelpe
Hei, Gordon Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen din. Det kan være evt. utfall på adressen din. Men det er også mulig du må ha hjelp av de på teknisk support for å finne ut av problemet. Det er fint om du sender oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret / kundenummeret ditt, samt adressen du befinner deg på og hvilken telefon du benytter, slik at vi kan se nærmere på dette for deg. Mvh. Kristine ice.no
God kundebehandling ifm endring av abonnement, og generelt problemfritt å være kunde. Kommer raskt gjennom på telefon, vennlige kundebehandlere.
Hei, Kavorka Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no
Beklager så mye at jeg ga dere en dårlig omtale for litt siden for antatt dårlig dekning. Sorry! Det var en feil på telefonen. Mvh Bjørn E. N
Hei, Bjørn Takk for tilbakemeldingen din! :) Så godt å høre at du fant ut av problemet! Dersom det skulle være andre ting du kommer over, kan du kontakte oss på kundeservice, så hjelper vi deg så godt vi kan. Mvh. Kristine ice.no