ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får alltid hjelp til det man lurer på :) Så kommer nok tilbake som kunde ganske snart.
Det som er bra med ICE mobiltelefoni er at de ikke fakturerer overforbruk. Dette gjør de rimelige abonnementstypene svært konkurransedyktige. I tillegg er dekningen bra, og det meste fungerer problemfritt. Jeg har ICE selv, i tillegg til at jeg er økonomisk ansvarlig for ungenes numre. Jeg skulle ønske at det gikk an å fylle på mer mobildata på ungenes numre når jeg logger inn på Min Side for mitt eget nummer, i stedet for å måtte kontakte Kundeservice manuelt slik det fungerer nå. Og når man først må kontakte Kundeservice, kunne de utført det jeg forespør med en gang, uten tre forsøk på å selge meg et dyrere abonnement først. Også hadde det vært en fordel om man fikk tydelig info om at man i for eksempel Kina må sette om telefonen fra 4G til 3G manuelt før man får summetone. Men alt i alt, jeg ser ingen grunn til å bytte til andre leverandører.
Hei, Tommy Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Misfornøyd med MMS som dett ut, og vanskeleg å få innstillingane riktige. Håpar det vil stå riktig på nettsida framover.
Hei, Magni Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
God service, hyggelige kundebehandlere, hjelpsomme. Og Ice.net er rimelige.
Dyrt abb og ingen sperrefunksjoner for barn under 18 år slik f.eks telenor har.
Alt bra, æ så ikke noen dårlig, håper at dere fortsatt sånn.
Har skjedd noen ganger att jeg må restarte mobilen fordi 4g ikke fungerer " står avsluttet" annet enn det er jeg fornøyd.
Hei, Magnus Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, send oss gjerne en melding til "[email protected]" så skal vi se om det er noe vi kan gjøre med problemet. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net