ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service, hyggelige kundebehandlere, hjelpsomme. Og Ice.net er rimelige.
Dyrt abb og ingen sperrefunksjoner for barn under 18 år slik f.eks telenor har.
Alt bra, æ så ikke noen dårlig, håper at dere fortsatt sånn.
Har skjedd noen ganger att jeg må restarte mobilen fordi 4g ikke fungerer " står avsluttet" annet enn det er jeg fornøyd.
Hei, Magnus Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, send oss gjerne en melding til "[email protected]" så skal vi se om det er noe vi kan gjøre med problemet. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har ikke vært kunde lenge, men opplever et enkelt og bra mobilselskap med veldig god kundeservice! :)
Hei, Hilde Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Generelt misfornøyd. Etter et år sitter jeg igjen med følgende inntrykk: Generelt dårlig dekning enn andre selskaper. Blitt dobbeltfakturert. Og de brukte flere uker på å betale tilbake. Varierende kundeservice. Flere som ikke klarte å svare på spørsmål eller rette problenet. Og opp til flere ukers svartid på mail. Sinnsyke priser i utlandet (99 pr mb på Puerto Rico).
Hei, Øyvind Dette hørtes ikke bra ut, send oss en melding til "[email protected]" så skal vi ta en ekstra gjennomgang av saken din. Håper på høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig abonnement for meg med liten bruk. Hender noe går galt med bruk i utland og regninger, men det blir løst bra sammen med kundeservice. Liker ikke disse betalings telefonnummerene, men greier meg godt med facebook.
Hei, Svein Tusen takk for en hyggelig omtale- Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Om du skulle trenge hjelp i fremtiden så ringer du kostnadsfritt til oss på 08200 så lenge du er kunde. Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net