ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Leverer det de lover. Leverer det de lover. Leverer det de lover.
Hei, Tommy Det er supert å høre at du er fornøyd med oss! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en super dag! Mvh Jonas ice.no
Bestilte telefon via ice da jeg allerede har abonnement der. Ble lovet telefon innen 3 uker (dette står også på nettsiden). Etter 4 uker uten å ha hørt noe ringer jeg og spør når den kommer. Her får jeg beskjed om at det ikke kommer noe telefon på minst 4 uker og de kan ikke si noe om når den kommer. Jeg spør hvilke andre alternativer de har og får tilbud om en dyrere telefon - og jeg er ikke interessert i det uten kompensasjon. Det var ingen problem å få tak i tilsvarende telefon andre steder. Jeg reagerer på at det fremdeles står 1-3 uker leveringstid når sannheten er over 2 måneder, og jeg reagerer på at det er umulig/vanskelig å få kontakt med noen over de stakkars kundebehandlerne. Er det mulig å sende Mail til ice?
Hei Magne. Det har dessverre vært ganske stor forsinkelse på levering av telefoner.. I og med at du skriver at du har en dårlig erfaring med kundeservice, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] om det er noe du vil at vi tar videre internt eller se på din ordre. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Stine
Ringte for å si opp prøveabbonement, dette var da ingen problem. Ringte noen dager senere for å kansellere oppsigelsen, men da kunne de ikke finne at det var oppsagt en gang! Dette syns jeg er skummelt, flaks at det ble oppdaget!
Hei Kaikristian. Dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at det skal være. Når dere tar kontakt med oss i forbindelse med forskjellige saker skal dere ikke trenge å følge opp sakene for at de skal bli fullført. Dette skal jeg ta videre,beklager så mye. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine
Får ikkje god dekning uansett kva me gjer. Har feilsøkt i fleire måneder og ice seier bare at me må prøve att. Dei vil ikkje oppheve binding, sjølv om nettverket ikkje kan brukes. Elendig rett og slett!
Hei, Anette Dette var trist å lese. Om du har binding på grunn av telefonkjøp, vil det bli bruddgebyr fordi at du skal ha fått en rabatt på telefonen ved kjøpet. Jo nærmere bindingen går ut, desto mindre vil bruddgebyret være. Om du ønsker at vi ser nærmere på dette for deg, kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en forklaring på hva saken handler om. Da undersøker vi dette mer enn gjerne for deg. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Nokså greit selskap så lenge du ikke ønsker å bli bra behandlet om du bruker angreretten. Jeg kjøpte en mobil på Ice som gikk ned i pris med 1500 kroner bare noen få dager etter jeg bestilte, så jeg følte meg litt 'lurt' siden det var reklamert som at dette var det billigste det kunne bli. Ettersom jeg dermed ikke var fornøyd, brukte jeg angreretten. Det er her de bryter loven. Etter paragraf 24 i 'angrerettsloven' så har selskapet maks 14 dager på å refundere pengene og avlyse kjøpet. Det har nå gått over 3 uker (ca 24 dager) siden jeg informerte om at jeg skulle bruke angreretten og sendte mobilen i retur. Jeg har nettopp fått refundert pengene, men de har ikke opphevet bindingen som ble laget som en del av bestilling av mobil. Dette har de gjort tungvint ved å kreve at det skal separert angres ETTER pengene fra mobilen er returnert. Samme dag har tilbudet blitt ferdig, så dette er garantert bevisst. TL;DR: Bryter loven bevisst og gjør det vanskelig å bruke angreretten.
Hei, Emil Dette hørtes ikke helt bra ut. Om du fortsatt har binding, så må det være en teknisk svikt og det må vi rette opp i. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av hva som har skjedd slik at vi kan undersøke dette nærmere? Håper å høre fra deg. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Vanskelig å komme fram, lang telefonkø, de ringer aldri opp igjen, og har svært dårlig erfaring med kunderservic. To måneders abonnement var mer enn nok!
Hei, Caroline Beklager for at du har opplevd oss på denne måten. Vi har dessverre hatt en del pågang nå i sommer som har ført til lenger svartid på både telefon og e-post. I og med at du skriver at du har en dårlig erfaring med kundeservice, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] om det er noe du vil at vi tar videre internt. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Ingen hjelp og få, ruter som lever sitt eget liv.Har prøvd alt som er foreslått. Det virker som det er meg som må ordne opp. Teknisk terningkast 0
Hei, Willy Så trist å høre at du ikke har fått hjelpen du trengte. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, mobilnummer og en kort forklaring på hva som har skjedd, så ser vi gjerne på dette for deg! Vi ønsker gjerne å hjelpe, og at du skal bytte tilbake til oss igjen. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no