ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nokså greit selskap så lenge du ikke ønsker å bli bra behandlet om du bruker angreretten. Jeg kjøpte en mobil på Ice som gikk ned i pris med 1500 kroner bare noen få dager etter jeg bestilte, så jeg følte meg litt 'lurt' siden det var reklamert som at dette var det billigste det kunne bli. Ettersom jeg dermed ikke var fornøyd, brukte jeg angreretten. Det er her de bryter loven. Etter paragraf 24 i 'angrerettsloven' så har selskapet maks 14 dager på å refundere pengene og avlyse kjøpet. Det har nå gått over 3 uker (ca 24 dager) siden jeg informerte om at jeg skulle bruke angreretten og sendte mobilen i retur. Jeg har nettopp fått refundert pengene, men de har ikke opphevet bindingen som ble laget som en del av bestilling av mobil. Dette har de gjort tungvint ved å kreve at det skal separert angres ETTER pengene fra mobilen er returnert. Samme dag har tilbudet blitt ferdig, så dette er garantert bevisst. TL;DR: Bryter loven bevisst og gjør det vanskelig å bruke angreretten.
Hei, Emil Dette hørtes ikke helt bra ut. Om du fortsatt har binding, så må det være en teknisk svikt og det må vi rette opp i. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av hva som har skjedd slik at vi kan undersøke dette nærmere? Håper å høre fra deg. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Vanskelig å komme fram, lang telefonkø, de ringer aldri opp igjen, og har svært dårlig erfaring med kunderservic. To måneders abonnement var mer enn nok!
Hei, Caroline Beklager for at du har opplevd oss på denne måten. Vi har dessverre hatt en del pågang nå i sommer som har ført til lenger svartid på både telefon og e-post. I og med at du skriver at du har en dårlig erfaring med kundeservice, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] om det er noe du vil at vi tar videre internt. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Ingen hjelp og få, ruter som lever sitt eget liv.Har prøvd alt som er foreslått. Det virker som det er meg som må ordne opp. Teknisk terningkast 0
Hei, Willy Så trist å høre at du ikke har fått hjelpen du trengte. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, mobilnummer og en kort forklaring på hva som har skjedd, så ser vi gjerne på dette for deg! Vi ønsker gjerne å hjelpe, og at du skal bytte tilbake til oss igjen. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Er i USA, og sitter uten operatør og uten nett! Ringte ice før jeg dro for å forsikre meg om at dette ikke var et problem, så dette er hårreisende skuffende. 2 uker med tapte anrop, kan ikke brukes Google maps eller sjekke epost uten WiFi. Forferdelig!
Hei, Kristov Dette hørtes ikke bra ut! Jeg anbefaler deg å sende oss en e-post til [email protected] med navn, mobilnummer, og en oppsummering av saken. Ta gjerne med hvilken type mobil du bruker også, så skal vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg! Håper på å høre fra deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Området runt Kastellveien i Risør har ikke dekkning i det hele tatt. Dette tross at oversikten viser det.
Hei, Tone! Hvis dette er noe som fortsatt pågår må jeg be deg kontakte kundeservicen vår på nummer 21000000. Da kan vi feilsøke sammen og hjelpe deg med å få problemet løst :) Du kan også sende oss en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på det. Husk da å legg ved fult navn og nummer dette gjelder for. Ønsker deg en fin kveld! Mvh Tina ice.no
Prøvde prøve flere ganger .Di skriver ikke noe om hvor mange ganger 1 kan bruke prøve. Di tok bare vekk prøve .
Hei Morten Prøv oss er ett abonnement man kan prøve i 3 måneder som ny kunde for å se hvor mye data man bruker og for å se om man er fornøyd. Dette kan man prøve en gang. Etter 3 måneder kan man velge hvilket abonnement som passer deg.
Styr unna mobilt bredbånd fra Ice. Dette sier de om sitt bredbånd på deres hjemme side. "ice+ er Norges nye og moderne mobilnett. Vi har bygget ice+ for å gi deg den dekningen og hastigheten du trenger - til en enda lavere pris." Dette er i realiteten ett ikke noe nytt og bygger på gammel teknologi. Elendig hastighet og dekning. Har tatt opp dette med kundeservice flere ganger og de bekrefter de ikke kan konkurrere med Telia og de andre store. Salg sier de har fått en ny ruter som skal hjelpe på hastighet og dekning, men den kan jeg ikke få før ruteren jeg har i dag går i stykker. Selv om den er Brannfarlige og er kjent for å ta fyr.
Hei Eyvind Det er synd att du ikke er fornøyd. Vi har en ny og bedre router man kan kjøpe om man ønsker det. Er det noe du ikke er fornøyd med kontakt vår kundeservice på telefon 21000000 eller via vår Chat