ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mobilen gir stadig beskjed om ikke dekning og leter hele tiden etter nett. Vil bytte for ICE kan ikke hjelpe meg. Må lade telefonen hver dag, tidligere måtte jeg lade hver tredje dag!
Dårlig fart på kvelder og i helger. Generelt dårlig nett. Fungerer bra på dagtid i utenom helger.
Ice.net har per i dag lite egen dekning, noe som medfører at telefonen må benytte dataroaming for å få benyttet mobildata via andre nettverk. På grunn av dette går mobilen veldig fort tom for strøm. Det er kun i Oslo jeg har opplevd at Ice.net har grei egen dekning.
Kjøpt nylig 3 x IPhone 7 hos Lefdal Alnabru. Og ble overtalt om å bytte til Ice.net leverandør for å spare noe hundre lapper på mobilprisen. Til gjengjeld tegne en 12mnd. kontrakt. NOE JEG ANGRE BITTERT PÅ. Kjørte en tur til Sverige i romjulen, skulle lade batteri, men ladebrikken virket tilfeldig ikke akkurat da. Gikk over til SMS for å betale ladningen, men fikk melding "abonnement ikke åpnet for SMS betaling tjeneste". Mobilnett fungerte ikke heller i Sverige. Måtte gå inn og forandre mobilnett innstilling manuell på tlf. Selv etter riktig innstilling, virket ikke nettet 100%. Det ble av og på hele tiden, pluss det er så utrolig dårlig dekning sammenlignet med min tidligere mobil leverandør. Og det værste er at dagen etterpå på dagen, når deres kundeservice er åpnet. Ringte og ble møtt en utrolig frekk ung dame til kundebehandling. Jeg har 2x 299kr og 1x 99kr. Abonnement.
Ice.net er så sykt dårlig, mobildata fungere jo ikke.
Det tar 5 minutter å ta 3G signal når man aktiverer mobildata. Begrenset dekning. Forferdelig.
Ikke hatt noen problemer med bruk av Ice.net. Har 2 telefoner og 1 mobilt brebånd.