ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skiftet abonnement fra ice 30 gb til en annen operatør i slutten av februar. Overføring skjedde 03.03.21, kl. 11.00. Siden mars ble påbegynt har Ice spesifisert en regning fra 01.03 - 31.03-21. Altså 450 kr for mindre enn 2,5 dager med 30 gb i Norge. Dager jeg tilbragte med fri wifi hjemme hos mine foreldre, dermed minimal bruk av mobildata. Den videre bruken av abonnementet er umulig å få da nummeret er overført ny operatør. Jeg tok kontakt med kundeservice torsdag kveld den 11.03, hvor en hyggelig rådgiver henviste til brukeravtalen hvor kunde visstnok skal betale for hver påbegynte hele måned. Jeg leste da gjennom brukeravtalen, men kunne ikke finne noe som forsvarer denne henvisningen. Nå må jeg betale 450 kr for tilnærmet ubrukte 30 gb, mens nummeret ble overført til annen operatør 03.03-21, kl 11.00. Dere har mulighet til å endre fakturaens beløp da jeg har avtalegiro. Det er bare til å trekke faktura og utstede en ny jeg må godkjenne i min nettbank. Enkel løsning på mitt problem som betyr dobbel faktura for mobil i mars måned. Jeg har tidligere kun hatt gode erfaringer med både dekning, pris og kundeservice. Jeg har derfor vært kunde hos dere i en årrekke. Jeg har delt min erfaring med familie og venner. Dette er derimot så ræva at det er umulig for meg å ikke fortelle dette. Å ta seg betalt for et telefonabonnement 27 dager etter nummeret er overført til en annen operatør er direkte uetisk. Henviser en til brukeravtalen bør en også spesifisere henvisningen. Jeg har skissert en løsning over og vil skrive ny omtale uavhengig av enden på denne visen. Dagen etter faktura er trukket.
Hei, Marius Jeg setter pris på å høre at du har gode erfaringer med oss fra tidligere av. Derimot var det synd å høre at du føler det motsatt etter å ha forlatt oss. I utgangspunktet ville jeg anbefalt å melde flytting til ny operatør den siste dagen i måneden for å unngå dobbelfakturering for samme periode til to ulike operatører. Jeg vil gjerne at du sender meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og mobilnummeret dette gjelder for så skal i få sett nærmere på saken. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice.no
Bra og ryddig abonnement og helt grei dekning og ganske bra på pris .. o.s.v.
Hei, Judith Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet, både når det gjelder dekning og pris :) Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Å vere kunde hos ice har vært utrolig frustrerende og vanskelig. De er så lite hjelpsomme, hyggelige og informative. Selv etter avsluttet abonnement klarer de å gjøre det vanskelig for meg som kunde. Jeg vil på det sterkeste anbefale å velge et annet selskap.
Hei, Lene Dette var leit å høre. Send gjerne en e-post med navn og telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken. :) Mvh Anne ice.no
Jeg har 1000GB ice+ data og med engang jeg bruker opp min datapakke på 10GB så blir nettet drit dårlig.. Jeg betaler tross alt 100kr i mnd for dette itillegg til ordinære prisen for abonnementet. Syns det er rart å reklamere for at hvis man kjøper en viss data pakke og betaler 100kr ekstra så kan man man bruke 1000GB i løpet av en mnd. Nei, man kan ikke det. Nettet er dårlig så og si heletiden. Og får stadigvekk meldinger om å kjøpe mer data og bare 3GB koster 179kr!!! Det er helt absurd!! Jeg er student å kan ikke drive å betale for mer gb fordi Ice ikke klarer å leve opp til forventningene. Nettet er superbra når jeg holder meg innenfor 10GB, men med engang jeg bikker over da funker det svært dårlig. Tror ikke dette er noe feil, tror det rett og slett er svindel.
Hei, Priscila Dette var leit å høre at ikke dekningen var slik som forventet :( Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på dette hvis du kunne ha sendt meg en e-post til [email protected] med navn og mobilnummer det gjelder for. Ha en fin dag!
Dårlig dekning fra ice + i Ålesund,opplevde det i flere måneder og ej ringte o dem sier vi kan ikke gjør noe !
Hei, Abdo Uff, dette er ikke noe bra og det må vi selvsagt få ordnet for deg! Send oss en tilbakemelding med fullt navn, telefonnummer og gjerne adressen du opplever problemet på, til [email protected]. Så skal vi finne ut av dette for deg. Mvh. Kristine ice.no
Flott abb til barn. Men hva hjelper når det aldri er dekning. På kartet viser det full score, men må bytte pga tragisk dekning. Andre simkort fungerer perfekt. Har 2 andre i familen som også har ice. Vell, vi byttet nå. Snakkes.
Hei, Kenneth Dette var leit å høre at ikke dekningen var slik som forventet:/ Du sier at dekningskartet viste full score, altså meget god dekning, men at du opplevde det helt motsatte? Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på dette hvis du kunne ha sendt meg en e-post til [email protected] med navn og mobilnummer det gjelder for. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Har 10 giga data ,men kan bare bruke 2 giga utenfor ice+ . Når du da bor mesteparten av tiden utenfor, så er dette håpløst.
Hei, Vegard Dette må vi få ordnet. Her høres det ut for at du har et abonnement som rett og slett ikke passer for deg. Send oss en tilbakemelding med fullt navn og telefonnummer til [email protected], så skal vi finne en mye bedre løsning for deg. :) Mvh Anne ice.no