ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har 1000GB ice+ data og med engang jeg bruker opp min datapakke på 10GB så blir nettet drit dårlig.. Jeg betaler tross alt 100kr i mnd for dette itillegg til ordinære prisen for abonnementet. Syns det er rart å reklamere for at hvis man kjøper en viss data pakke og betaler 100kr ekstra så kan man man bruke 1000GB i løpet av en mnd. Nei, man kan ikke det. Nettet er dårlig så og si heletiden. Og får stadigvekk meldinger om å kjøpe mer data og bare 3GB koster 179kr!!! Det er helt absurd!! Jeg er student å kan ikke drive å betale for mer gb fordi Ice ikke klarer å leve opp til forventningene. Nettet er superbra når jeg holder meg innenfor 10GB, men med engang jeg bikker over da funker det svært dårlig. Tror ikke dette er noe feil, tror det rett og slett er svindel.
Hei, Priscila Dette var leit å høre at ikke dekningen var slik som forventet :( Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på dette hvis du kunne ha sendt meg en e-post til [email protected] med navn og mobilnummer det gjelder for. Ha en fin dag!
Dårlig dekning fra ice + i Ålesund,opplevde det i flere måneder og ej ringte o dem sier vi kan ikke gjør noe !
Hei, Abdo Uff, dette er ikke noe bra og det må vi selvsagt få ordnet for deg! Send oss en tilbakemelding med fullt navn, telefonnummer og gjerne adressen du opplever problemet på, til [email protected]. Så skal vi finne ut av dette for deg. Mvh. Kristine ice.no
Flott abb til barn. Men hva hjelper når det aldri er dekning. På kartet viser det full score, men må bytte pga tragisk dekning. Andre simkort fungerer perfekt. Har 2 andre i familen som også har ice. Vell, vi byttet nå. Snakkes.
Hei, Kenneth Dette var leit å høre at ikke dekningen var slik som forventet:/ Du sier at dekningskartet viste full score, altså meget god dekning, men at du opplevde det helt motsatte? Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på dette hvis du kunne ha sendt meg en e-post til [email protected] med navn og mobilnummer det gjelder for. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Har 10 giga data ,men kan bare bruke 2 giga utenfor ice+ . Når du da bor mesteparten av tiden utenfor, så er dette håpløst.
Hei, Vegard Dette må vi få ordnet. Her høres det ut for at du har et abonnement som rett og slett ikke passer for deg. Send oss en tilbakemelding med fullt navn og telefonnummer til [email protected], så skal vi finne en mye bedre løsning for deg. :) Mvh Anne ice.no
Dekning er veldig dårlig utenfor hovedveier. veldig bra løsning på data roll over
Hei, Bjørn Dette høres ut som noe vi bør se nærmere på. Send oss gjerne en beskrivelse til [email protected] av hva du opplever, neste gang du opplever problemer med dekningen. Vi trenger da å vite hvor du befant deg (adresse) og telefonnummeret ditt. Vi skal da forholdene nærmere. Det veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med vår Data RollOver. Vi er stolte over at vi var først på markedet med denne ordningen. :) Mvh Anne ice.no
Har fått bedre dekning etter jeg byttet til ice. Rimeligere månedspris enn andre også. Fikk 1gb gratis mobildata når jeg snakket med kundeservice. Så har vært veldig fornøyd så langt.
Hei, Mattern Så herlig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt hos oss. Det setter vi stor pris på. :D Mvh Anne ice.no
Hvor er opplæringen gitt til kundebehandlerne? Jeg hadde behov for svar vedr et abonnement som var bestilt, på generelt juridisk grunnlag. Årsaken var at nummeret jeg ingikk avtale om å bruke, ikke kunne benyttes allikevel iflg e-post fra Ice dagen etter avtaleinngåelsen. Jeg ønsket derfor å kommunisere at det ville være feil av Ice dersom jeg ville motta økonomisk krav i form av abonnementsfaktura eller "straffegebyr" på 900 NOK i og med at tjenesten tydeligvis ikke kunne leveres med dette telefonnummeret (Ice-selgeren dagen før sa at nummeret var tilgjengelig). Men å få en muntlig bekreftelse på at slike krav selvsagt ikke ville bli sendt ut fra Ice var ikke svart med annet enn: "Om du ikke oppgir fødselsdatoen din, så får jeg heller bruke tiden på andre kunder. Ha en god dag" Jeg hadde som sagt et spørsmål til Ice på generelt avtale-prinsipielt grunnlag. Kundebehandleren viste tydelig at å behandle en potensiell kunde med respekt og faktisk lytte til en mulig abonnents spørsmål (og ikke minst ta kundens behov på alvor) vr fullstendig fraværende. Fra før har jeg Ice mobilt bredbånd, men vurderer benytte en mer seriøs tilbyder enn Ice til både dette abonnementet og et ev. mobilabonnement.
Hei, Kyrre Dette høres alt annet enn bra ut! Jeg er utrolig lei meg for at du hadde en slik dårlig opplevelse med oss. Siden det tilsynelatende viste seg at du ikke kunne opprette et mobilabonnement hos oss, så skal du selvsagt ikke belastes økonomisk for dette. Dette i henhold til angrerett-loven. Igjen, jeg beklager for behandlingen du fikk og vil gjerne få muligheten til å rette opp i dette. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om det skulle være noen ytterligere spørsmål. Ønsker deg en god helg! Mvh. Tina ice.no