ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøver å fortelle på Strømmen i dag at jeg fra den 10/12 vil jeg gå ned til 1gb. Nei det måtte jeg gi beskjed om den 10.Stivbeint.Resultat skifter opperatør til Fjordkraft.
Hei, Arne Jeg beklager så mye for sent svar. Dessverre er det rent teknisk ikke mulig å endre abonnementet ditt fremover i tid. Dette må legges inn på dagen du ønsker endringen skal skje på. Du er velkommen til å kontakte oss på e-post, chat eller telefon 21 00 00 00 for dette. Du kan også endre abonnementet ditt selv på Min Side, eller i ice-appen. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
En ivrig selger har flere ganger ringt meg for å få meg til å prøve Ice. Han har lovet at de leverer samme dekning som Telia, noe som absolutt ikke stemmer. Elendig forhold fra Ice der jeg bor. I tillegg bestilte jeg ny mobil i nettbutikken deres, fikk ordrebekreftelse, og beløpet ble reservert fra konto. Jeg hørte ikke noe mer, så ringte de etter en uke. Da får jeg vite at bestillingen ikke hadde gått igjennom, varen var ikke lenger på lager. Dette hadde jeg ikke fått beskjed om! Utrolig dårlig service!
Hei, Anne M. H Jeg beklager så mye for sent svar. Vi leier nett av Telia, så det stemmer at du skal få samme dekning som du får fra dem. Vi leverer også dekning på våre egne sendere, der vi har bygget ut dette. Det er veldig beklagelig at bestillingen på telefonen din feilet. Det er selvfølgelig noe som ikke skal skje. Selv om det er noe vi ikke ønsker skal skje, kan det innimellom skje en teknisk feil. Siden du har byttet selskap, ønsker jeg deg masse lykke til hos din nåværende operatør. Du er velkommen tilbake til oss i fremtiden, om du skulle ønske det. Ha en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Etter å ha etterlyst WIFI Tale for Samsung Galaxy S7 Edge i løpet av et 1 år nå uten at det skjer noe, så gidder jeg ikke denne arrogansen til ICE mere! Dere har null interesse av å hjelpe meg som kunde! Chili Mobil, Telia og Telenor tilbyr WIFI Tale for denne mobilen som min samboer og min datter har! Når ICE velger å ikke ta det på alvor så kommer jeg til å bytte mobilselskap snart, for meg, min samboer, min datter og opprette et mobilabonnement for min datter som ikke har mobil ennå og kjøpe en mobil til hun i det nye mobilselskapet jeg bytter til! Velg et annet mobilselskap enn ICE, som bryr seg om kundene sine!
Hei, Stig Jeg beklager så mye for sent svar. Jeg har forståelse for at du ønsker WiFi-tale til Samsung Galaxy S7 Edge. WiFi-tale er en relativt ny tjeneste hos oss. Vi får støtte for flere og flere telefonmodeller fortløpende. Dessverre har jeg ingen annen informasjon her og nå, enn at jeg anbefaler deg å følge med på ice.no/produkt/WiFi-tale. Om du ønsker det, kan jeg ta en nærmere titt på dette for deg. Send gjerne en e-post til [email protected]. Ta med navnet ditt, et av telefonnumrene det gjelder, og en kort beskrivelse av problemet du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Blir oppringt av en selger som garanterer meg og samboer billigere fakturaer om vi byttet fra Talkmore til Ice. Vi skulle få 10GB på hvert nr til 449kr i mnd for begge nr. altå 224,5kr per nr. Noe som da var 50kr billigere per mnd. De tre første månedene skulle vi betale 99kr per nummer og dette presiserte selgeren at vi skulle få «for at han skulle vinne våres tillit». Det som hender er at bare et nr.blir byttet over til Ice og kun et sim kort kommer i posten. Når vi da ringer Ice kan de fortelle oss at det tilbudet vi har fått ikke er mulig å gi. Vi spør om de kan se på saken og høre på opptaket fra samtalen vi hadde med telefonselgeren, men dette kunne de ikke gjøre.
Hei, Serina Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du har fått et tilbud vi ikke kan gi. For å oppklare det nærmere, er begge tilbudene du har fått 2 ulike velkomsttilbud. Det ene heter Prøv Oss, og koster 99,- kroner per måned i 2 hele kalendermåneder. Det andre tilbudet ser ut til å være 25% rabatt på 10 GB i 6 måneder. Siden begge er velkomsttilbud, kan vi kun gi en av dem. Dette skulle selvfølgelig du fått beskjed om. Opptak fra selgere lagres i maksimalt 3 måneder, før de blir slettet. Det kan derfor være at opptaket dessverre var slettet, da du kontaktet oss. Jeg beklager uansett for den opplevelsen. Siden du har byttet operatør, må jeg bare få ønske deg masse lykke til hos dem. Du er velkommen tilbake til oss i fremtiden, om du skulle ønske det. :) Ha en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Lover verdens beste dekning. Selger etter selger ringer og skryter av at de nå har gått ut med egen dekning og nå er landets beste, og det finns ingen med bedre avtale en dem. Men neida! For det første har jeg ikke sett 3G-tegnet på flere år, og ble kjempeskuffet da dette er det eneste som ice greier å oppdrive. Og når det gjelder dekning ellers, så får man beskjed om å bruke «roaming» innenlands for at telefon skal velge mellom den beste av de 2 ice bruker. Men hjelper dette? Nei! Uten dekning på plasser jeg aldri har tro det var problemer. Og der jeg var plaget før, der ble områdene bare 8 dobbelt. Takk for ingenting Ice. 2 forsøk, 2 fails. Aldri mer
Hei, Halvor Så leit å lese at du ikke fikk 4G dekning hos oss. Jeg beklager også for sent svar. Jeg vet dessverre ikke hva det var som ble forsøkt, da du kontaktet oss for dette. For meg høres det ut som at innstillingene for mobildata manglet, eller at telefonen, av en eller annen grunn, ble låst til 4G. At du må skru på Dataroaming stemmer. Det er så telefonen lettere kan koble seg til Telia sitt nettverk, om du skulle havne utenfor et område vi enda ikke har bygget ut vår egen 4G dekning. Om du fortsatt er kunde hos oss, og du ønsker vi skal ta en ny titt på dette med deg, anbefaler jeg deg å sende en e-post til [email protected]. Legg ved hele navnet ditt, telefonnummeret ditt og en kort oppsummering på problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Det er ikke det raskeste, men det er billig og bra nok
Der dekningen er god er den fantastisk. Likevel opplever jeg at kapasiteten de har på mobildekning er interessant. Tidvis har jeg (selv i de store byene) ikke dekning, enda det for 5 minutter siden var god dekning. Det er såpass at telefonsamtaler blir påvirket. Dessverre har ikke kundeservice vært til stor hjelp på dette området, men det er heller ikke stort de kan gjøre.
Hei Isabelle, Dette var veldig leit å høre, og litt merkelig at du opplever null dekning i de store byene. :-/ Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no