ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For nesten ett år siden inngikk jeg en mobilbytte avtale med ICE. Det viste seg at telefonen ikke kunne laste ned apper. Så vi ringte Apple support mange ganger, siden telefonen var en iphone. Til slutt kunne ikke apple hjelpe mer, og jeg ringte ICE.De sendte en mail og hadde lagt ved ett skjema jeg skulle fylle ut og sende telefonen til verksted. Det viser seg at man da skal sende telefonen til One2cel, altså et annet firma. Etter mange uker, skjer det ingenting. Tilslutt tar jeg kontakt, da har jeg plutselig en mobilbytteavtale, ingen telefon, men blir kasteball mellom ICE og One2cel. Ingen kan hjelpe meg, telefonen er borte. Da har jeg motatt en mail der det står:ser vi har en sak inne på en Iphone 11 64GB som er kommet inn og skal på verksted? Det viser seg at telefonen ikke har sporing, MIN feil,den ser jeg, som uerfaren pakkesender. Men, jeg hadde jo fått mail på at de hadde en iphone som hadde kommet inn? Etter dette er jeg i kontakt med hyggelige folk på ICE, alle skal hjelpe meg, men jeg hører ikke fra de. Gang på gang lover de "ta saken videre" og jeg ringer posten. Det ender med at ICE sier nå, nesten ett år senere at de vil avslutte saken, jeg må ta saken med One2cel, mens det er ICE jeg har mobilbytte kontrakten med som jeg betaler på hver måned. Nå har jeg bedt ICE om å løse meg fra kontrakten, jeg venter på svar. Så kom jeg over denne siden og er nesten lettet, det er ikke bare meg som strever med ICE.
Hei, Dette var absolutt ikke noe hyggelig å lese og jeg beklager så mye for at du har følt deg som en kasteball mellom kundeservicen vår og nettlageret. Det er ikke slik vi ønsker at det skal være. Hvis du vil sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer så kan vi se om vi kan få funnet en løsning på saken din. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Ble belastet for 800 kr for 5 timer utenlands samtaler til tross for at jeg hadde avtalt EU-pakke og har vært veldig tydelig på at dette er noe jeg måtte ha i mitt abonnement. Reklamasjons avdelingen er svært vanskelig og lite imøtekommende. Saksbehandler henviser til e-poster som er generert i forkant og etterkant av samtaler og nekter for at en muntlig avtale per telefon er gyldig. Jeg har opplevd løgn og dårlig kundeservice som kunde i ICE. Dekningen er middels kvalitet og har alltid hatt problemer med å både sende og motta MMS. Aldri mer ICE!
Hei, Kim Dette var leit å høre. Send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer til [email protected], så skal vi se nærmere på saken. Mvh Anne ice.no
Jeg skjønner ikke hvoefor folk klager? Jeg har ikke hatt noe tull med ice i det hele tatt. Ice+ dekningen fungerer som pokker uansett hvor jeg er henne omtrent, og der jeg ikke har ice+ så får jeg telia dekning. Super fornøyd med ice. Kommer ikke til å bytte i det hele tatt. Kundeservice får 10/10 hos meg.
Hei, Remi Wow! Det her var hyggelig lesning fra deg :D Flott med null tull og bra dekning, syns jeg. Sånt liker vi i ice å høre! Det gir et ganske muntert øre. Satser på at det fortsetter sånn, og at signalene aldri blir bånn :) Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Det er umulig å få hjelp, de svarer når det passer dem, men har ikke tid til å orden opp i problemet. Benyttet meg av angreretten på telefonkjøp, og fikk bruddgebyr på 2000,- og sliter med å få pengene tilbake. Selv om de sier bruddgebyret krediteres når telefonen er tilbake hos dem så fikk jeg likevel faktura på det beløpet. Telefonen kom til dem en måned før. De sier de har mye å gjøre, men sånt har jeg aldri opplevd fra noen andre ved retur. Så dette er en stor svakhet og uakseptabelt for oss som kunder.
Hei, Emeline Forstår godt din frustrasjon i dette tilfellet! Jeg ønsker å ta en nærmere kikk på saken din så det er fint om du kan sende oss en e-post til [email protected] Husk å legge ved ditt navn og telefonnummer så skal vi få sett på dette sammen. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
I did not have signal in most of the parking lots and some of the first floors of shopping centers
Hi, Hermilo Sorry to hear! I want to take a closer look at your signals. Please send us an e-mail to [email protected]. Remember to attach your name and mobile number. Have a nice day! With best regards Tina ice.no
Jeg pleier aldri å skrive anmeldelse, men dette er den verste kundeservicen jeg har vært borti. Jeg var nettopp innom butikken i dag, og skulle kjøpe en ny iphone 12 pro som jeg har reservert. I det jeg skulle kjøpe en mobil så ble en mannlig selger hos dere ganske upassende og spurte «Hvordan har du penger til å kjøpe denne mobilen, du vet vi ikke tar delbetaling her» Han sa det uten at jeg har nevnt at jeg skal delbetale i det hele tatt! Jeg håper dere tenker dere igjennom hvem dere ansetter hos dere! Jeg har vært fast kunde hos dere i flere år nå, og hvis dere ikke fikser det opp så er det forståelig at dere mister mange kunder.
Hei, Linda Dette var leit å lese! Det var sannsynlig ikke vondt ment fra selgeren sin side, men uansett så ønsker jeg å beklage så mye for den dårlige opplevelsen. Det er veldig hyggelig å høre at du har vært kunde hos oss i flere år, og jeg håper du vil fortsette med det tross det som skjedde. Benytter anledningen til å ønske deg en fin helg! Mvh. Tina ice.no
Jeg er veldig skuffet over kundebehandling hos ice. Etter å ha angret kjøp av Samsung S20 med abonnement får jeg beskjed (etter å ha vært kasteball mellom forskjellige kundebehandlere) at det vil ta opp til en måned å behandle min retur. En måned?? Jeg får også beskjed om at jeg vil motta en faktura for brudd på avtalen!! Brudd på avtalen?? Jeg har brukt angreretten min!! Og de 8000kr som jeg har betalt for telefonen vil være "låst" i en måned?? Dette fører videre til at jeg ikke får bestilt den nye Samsung S21 innen kampanjen er over 28.01.2021 (altså om en uke)! Veldig skuffet over første "møtet" med ice! Dårlig førsteinntrykk!!
Hei, Dette var veldig beklagelig å høre at du har en slik opplevelse med oss! Jeg ønsker gjerne å se hva vi kan gjøre for deg her, så jeg ber deg derfor sende oss en e-post til [email protected] Husk å legg ved navn og mobilnummer. Ha en fin fredag! Mvh. Tina ice.no