ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg liker prisene, og de forskjellige pakkene man kunne velge imellom og at de hadde en pakke som passet for meg som kunde. Erfaringene mine med ice.net sin kundeservice har vært veldig gode.
Hei, Sondre Tusen takk for kjempe god omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Den er bra sånn sett men ble dyrere med dårlig tilbud enn det var før liksom. Men bortsett fra det var jeg ganske fornøyd med dekningen, 4G'en osv.
Hei, Jeg Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi jobber stadig med å finne de beste løsningene for våre kunder, dessverre så klarer vi ikke å tilrettelegge oss alle sitt behov men vi prøver så godt vi kan. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dere har ikke mulighet for ekstra sim-kort. Hva f¤#%? Hadde det ikke vært bindingstid hadde jeg stukket på dagen. Kundeservice er hyggelige, det skal dere ha. Men det tar litt lang tid å svare på konkrete spørsmål om tjenestene deres.
Hei, Kim Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er med glede jeg kan fortelle deg at vi kommer med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling for privatkunder. Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Du vil da kunne bruke din datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen. Tjenesten vil bli lansert til høsten. :D Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dette med hjelp på Facebook er flott. Klaget på ruter som ikke virket. Dette fikset dem øyeblikkelig. Dagen etter på får jeg meld at ny ruter er på vei i posten. Meget flott servises.
Hei, Atle Tusen takk for superhyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :) Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Speedy responce and very helpful. They told me what i needed to do to change the "eier" of my account quickly and everything ran very smooth.
Hei, Ciaran O Thank you very much for superficial mention. Feel free to contact us later if you need further assistance :) With best regards Carl-Fredrik ice.net
Veldig god service, de er veldig hyggelige og hjelpsomme. Jeg syns at det er veldig bra at en person kan også ta kontakt på Facebook i stedenfor å ringe 😊 Jeg er kjempefornøyd med Ice.net 😀😀.
Hei, Hege K. S Tusen takk for super hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg ønsker meg mulighet for å gjøre opp regninger direkte på nettsiden via betalingstjeneste slik at man slipper å sende kvitteringer osv. Vet at regninger bør betales i tide men det er ikke alltid saldoen er enig og da blir det krøll.. Er fornøyd med å kunne bruke messenger da. Fint med litt raskere tilbakemelding på første henvendelse bare. Ønsker bedre dekning på tlf og bedre signalstyrke på mobilt breibånd på tlf. abonnementet mitt.
Hei, Mona Tusen takk for din tilbakemelding. Mye bra forslag du kommer med her som jeg tar med videre intern. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net