ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det som er bra, er lave priser. Det som et dårlig: kundeservice over facebook (frekk person som svarte meg i chat) samt lang besvaringstid. Fikk ikke bytte kundebehandler da jeg opplevde henne som uhjelpsom og frekk. Vanskelig å få signal på mobilen i utlandet.
Hei, Linn Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Jeg håper at du tar kontakt! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig fornøyd med å ringe og sende sms så mye jeg vil, for bare 99, - i måneden. Jeg bruker ikke så mye mobildata og med roll over får jeg en del til overs.
Hei, Anita H. H Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig serviceinnstilte. Pinsehelga hadde vi problemer med nettverket da vi kom hjem fra utlandet. Men fikk hjelp via Facebook. På en søndag :) Ønsker meg 24-timers åpent kundeservice. Og veiledning på nettside om dette problemet. Fant bare, når man reiser til utland (og den brukerveiledningen slet jeg med). Ringte da kundeservice og fikk hjelp, men hva om dette hadde skjedd utenom åpningstid?
Hei, Anonym Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med servicen vår. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss så derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Jeg tar med ønsket ditt videre internt. Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er alltid det selskapet som er først ute med nye funskjoner og løsninger som data rollover og i tillegg er kundeservice veldig hyggelige og svarer på messenger :D.
Hei, Torstein Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Eg synes ice.net leverer ein utmerket tjeneste til ein god og hyggelig pris 🐦🐤🐤🐤🐤🐤
Hei Helmy :) Abonnementet ditt inkluderer 40GB i måneden. Registrert forbruk i mai er på 40,58 GB --- Ingen rollover til juni Registrert forbruk i april er på 36,11 GB --- 3,9GB rollover til mai Jeg ser at 3,9GB fra april måned har ikke blitt overført til juni. Jeg har derfor lagt inn 5GB kvotepakke kostnadsfritt for deg nå istedenfor rollover pakken. Vi beklager feilen som er oppstått. Mvh: M....
Hei, Helmy Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med Kundeservicen du har fått. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Vi hadde en dårlig start, med visse barnesykdommer. MMS falt til stadighet ut, 4G ble mye tull - men da dette var ordnet fungerer det helt ok. Mye lavere kostnad enn hva vi hadde hos eksempelvis Telenor.
Hei, Siw J Tusen takk for hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden for å forbedre tjenestene våre, så din tilbakemelding er viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net