ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes å bli dyrere og dyrere, plutselig forsvant rollover dataene våre
Hei, Maria Dette vil vi gjerne se nærmere på. Send oss en henvendelse med navn og fødselsdato samt telefonnumrene dette gjelder for til [email protected], så skal vi se om vi kan finne en bedre løsning for dere. :) Mvh. Anne ice.no
Har hatt Telenor mobilabo i 30 år, og har mange abonnement. Så da blir man jo ranet. Byttet derfor til Ice. Men trodde jo det var mulig å ringe med det da, bor sentralt i Sandefjord. Det var feil så klart, stadig er det samtaler som ikke kommer frem grunnet dårlig dekning. Rart det går an å drive sånn i 2024. Frarådes, skal snarest finne en operatør som gjør at man alltid kan nås.
Hei, Svenn I alle dager, dette vil vi gjerne se nærmere på. Ut fra vår informasjon skal det være meget gode forhold i Sandefjord. Pass på at du har dataroaming aktivert og 4G Tale aktivert hvis telefonen din støtter det. Send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så kan vi se nærmere på saken. :) Mvh. Anne ice.no
Dårlig dekning, uoversiktlig fakturaoversikt. Nettportal er ikke i orden opp mot abbonoment
Hei, Jon Dette vil vi gjerne se nærmere på. Send oss en henvendelse til [email protected] med litt mer informasjon, så skal vi se nærmere på dette. Vi hører gjerne fra deg. :) Mvh. Anne ice.no
virker ikke i utlandet verken ringe eller internet danmark tyskland polen har ring til til kundeservice(fra annen mobil så klart) 6 ganger virker ikke fremdeles ICE (er frost fast 100 %) er alvorlig ved ulykker der du ikke kan ring for hjelp til deg/eller andre ICE burde vert forbudt
Hei, Per Sånn skal det ikke være! Våre abonnement skal fungere godt i utlandet, og i hele EU skal du kunne bruke abonnementet ditt akkurat som hjemme i Norge uten ekstra kostnad. Dette vil vi veldig gjerne se nærmere på. Send oss en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere hva vi har registrert for deg. Sjekk gjerne utlandsveiledningen vår her: https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/problemer-med-mobilen-i-utlandet/ Mvh. Anne ice.no
Vært kunde i mange år uten problem. Men nå når bredbåndet falt ut for 5 dager siden så er det ingen informasjon og få, ingen varsel om at det er nede, ingen kan si noe om når det blir fikset. Finnes ingen informasjon om dette på feilmeldinga deres. Men får bare beskjed om at det er bortfall i området mitt når jeg ringer.
Hei, Frode Dette var leit å høre. Send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Hadde vel hatt Ice enda hadde det ikke vært for manglende dekning på mine arbeidsplasser. Har Telia på arbeids mobil men den hadde ikke dekning heller. Måtte derfor gå for Telenor dekning dermed ble det Talkmore.
Hei, Svein Det er leit å høre at det ikke fungerte tilfredsstillende for deg hos oss. Våre kunder har jo også tilgang til Telia sitt nettverk, så det er jo utgjort at de heller ikke har dekning der du benytter telefonen din. Vi håper du har funnet deg godt til rette hos Talkmore, og du er hjertelig velkommen tilbake til oss hvis forholdene skulle endre seg. :) Mvh. Anne ice.no
+Gode priser (spesielt for dem som er under 29 og kan benytte seg av IceUng). +Hele 1TB mobildata for kun 99kr ekstra per måned, uten bindingstid med ice sitt "Data Frihet"! EKSTREMT mye data for lite penge hvis man er heldig og befinner seg med god dekning til ice+ mobilnett (https://www.ice.no/dekning/kart/). +Utmerket kundeservice. Etter min erfaring tar ICE alltid ansvaret og retter opp i alle feil, selv når det ikke er 100% dem sitt skyld.
Hei, David Takk for hyggelig tilbakemelding! 😀 God sommer til deg og dine! Mvh Rebekka ice.no