ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt og generelt dårlig internett. Ble lurt til å bytte internett og mobil over til ICE for hele bedriften. I morgen tidlig så byttes dette tilbake. Misfornøyd deluxe
Jeg var Vipps kunde som fulgte med med over til Ice. Som Ice kunde kan jeg plutselig ikke lenger motta Sms'er fra min spanske bank. Nå sitter jeg på en bunke med regninger som jeg ikke får betalt. Problemene begynte den dagen jeg ble kunde i Ice. Men hos Ice sin support er det ikke hjelp å få. Ice sier det er ikke feilen deres og løper fra sitt ansvar. Jeg ser på nettet at mange andre Ice kunder har opplevd det samme problem. Ingen fikk hjelp fra Ice. De måtte bare bytte til en operatør tilknyttet Telenornettet. Og da var problemet løst.
Hei Paul K, Dette må jeg få sett på for deg. Det er fint om du kan sende meg en epost med litt mer informasjon i saken. Eposten kan du sende til [email protected]. Legg ved ditt mobilnummer og fulle navn, så skal jeg se hva som er gjort når du har vært i kontakt med oss tidligere. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no
Dekker ganske enkelt over at abonnementet inneholder 2 års binding. Hadde aldri inngått avtale hvis selger hadde sagt dette. Kundeservice skylder på oss fordi vi ikke leste SMSen fra dem godt nok, men når du har selgeren på tråden og stresser deg 5 minutter etter mottak, så leser du ikke hele blekka. Dette vet ICE og skor seg på det. STYR UNNA KJELTRINGENE!
Hei Anders N, Dette må vi se nærmere på. 2 års bindingstid høres ut som et bedriftsabonnement. Jeg skal se på saken din hvis du sender meg litt mer informasjon en en epost til [email protected]. Legg da ved mobilnummeret ditt, så skal jeg sjekke opp hva som har skjedd her. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.n
Forstår ikke hva folk klager på. Har brukt ICE med ICE+ i snart et par år nå og det har vært 0,0 problemer både her i Norge, i Europa og andre deler av verden. Skal man være litt kritisk så kan det vel være at kundeservice kan være litt svak på "det tekniske", slik at man må finne ut av tingene selv, men ettersom det meste kjører med automatisk konfigurering, så er det jo ikke så komplisert. Totalt sett kjemepfornøyd etter to ganske problemfrie år, med veldig bra kvalitet i forhold til kostnad.
Hei Arne! Tusen takk for en strålende tilbakemelding, dette er noe vi virkelig setter pris på og tar med oss videre. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine
For 100 kr får jeg 1000GB data som er helt fantastisk deal for meg som farter mye det jeg ikke har internett.
Hei Astrid! Tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine
Veldig tregt nett. Ingen 5g dekning i Åsane, Bergen. God dekning med 4g og hjelpsomme ansatte, men det hjelper ikke når nettet er så tregt
Hei, Stian 5G-nettet vårt er under full utbygging, men akkurat når de ulike områdene vil være på plass, har vi ingen informasjon om. Følg gjerne med på dekningskartet vårt her: https://www.ice.no/dekning/kart/ Mvh. Anne ice.no
Internett faller ut hver hundrede meter mann beveger seg i Norges nest største by! Jeg ble nylig ICE kunde etter Vipps ble kjøpt opp, skal bytte tvert! Er avhengig av data på telefonen da jeg er i beredskap 24 timer i døgnet.