ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare dårlig. Går ikke å bruke tlf I utlandet. Finner ikke nett. Skal ut av ice med en gang jeg kommer hjem. Ingen burde velge dette.
Du får mye for pengene. Oversiktelig nettside. Rask nettforbindelse. Man må imidlertid selv sette opp innstillingene for å få 4g og for å få muligheten til å sende/ motta mms. Min erfaring er at de har dårlig talekvalitet. Jeg hører ofte min egen stemme ganske høyt i telefonen med ca 1-2 sek forsinkelse og den jeg snakker med klager på at jeg må snakke tydelig for at de skal kunne høre meg. Hvis de får rettet opp i det vil de få fem stjerner fra meg..
Vi har de siste ukene etter SIM-bytte hatt store problemer med uling og piping på innkommende samtaler. Vi har opplevd dette på flere av bedriftens telefoner. ICE teknisk klarer ikke å finne ut av problemene. Det er beklagelig, men vi kommer nå til å bytte leverandør etter mange år med Network Norway / ICE.
Skal en vurdere ut i fra en del omtaler av Ice, har jeg tydeligvis hatt flaks. Mitt mobilabonnement virker, også i Sverige og Danmark. Har vært i kontakt med kundeservice to ganger som privat kunde, og tre ganger for bedriften (der har vi ca 80 abonnementer). Har fått hjelp hver gang, og kundeservice har ringt tilbake. Det er helt klart ting som bør forbedres hos Ice, men vårt hovedinntrykk er at selskapet gjør en reel innsats for at det skal fungere best mulig hos kundene; - bedrift som privat.
Har dessverre ikke noe bra å si om Ice.net, mister kontakt mot nettverket 24/7. Ringte kundeservice og fikk informasjon at det er feil på sim. Etter jeg aktivert nytt sim er feilen fremdeles der. Anbefaler at dere prøver andre operatører som koster 20-50 kr mer. Kan ikke bruke mer tid på Ice.net.
Har vært en mangeårig meget fornøyd kunde med mobil ruter i et område som telenor/telia ikke har hatt dekning. Alltid supergod service også. Siden 4G oppgraderingen i 2015 har det derimot gått rett nedover. Servicen er som alltid veldig bra, men dekningen er tilnærmet forsvunnet. Signalet som tidligere var meget bra kun noen kilometer inne fra hovedveien har siste året forsvunnet på hytta og dette av svært enkle grunner. En mast/nett beregnet på maks 50 pers er solgt til 80 eller flere abonnenter og dermed er nettet deres sprengt.
Jeg er privatkunde og har vært kunde siden mobilabonnementet ble lansert. Jeg har vært fornøyd siden dag 1! Har ringt kundeservice et par ganger og fått god hjelp - dog noe lang ventetid. Har vært en del rundt i Norge - byer, bygder og fjell, og har aldri opplevd problemer med dekningen. At man velger å sende ut nye simkort/4g til alle kunder midt på sommeren når mange er på ferie, slik at alt av innstillinger o.l. må stilles inn manuelt er vel ikke det lureste de har gjort.. Tror det har ført til mange misfornøyde kunder.