ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har stadig problemer med å få ringt familien min som også har Ice.net mobilabonnement. Tjenesten kommer og går, uten at det indikeres på skjermen in telefonen. Kundeservice er ikke behjelpelig. Eneste løsning ser ut til å være å bytte.
Hei Ronald P Dette ser ut til å være et problem vi skal klare å løse. Men først trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer det gjelder så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Noe vanskelig med begynnende kontakt, ellers ok
Dårlig dekning, får nesten bare 3g og dårlige forhold å ringe fra der jeg bor ved havet. Men det er billig da.
Hei Solveig B Det er beklagelig å lese at du opplever problemer med dekningen. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har litt problemer med å føre over informasjon fra forrige mobil, til den nye, og trenger virkelig en tvilling SIM for å fikse dette... Litt kjedelig når det kun tilbys som datapakke. Er fornøyd ellers, men nå er det nesten som om jeg ikke får det jeg har behov for, i 2017... (Forrige mobil er 17 år og ikke kompatibel med ir, bt el. L)
Hei, Bjarnus Takk for en hyggelig tilbakemelding. Per dags dato så tilbyr vi kun Data-SIM, men jeg tar selvfølgelig ønsket ditt videre. Jeg beklager dersom vi ikke klarer å fylle alle behovene dine. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ble flyttet fra Hello, og har vært veldig misfornøyd siden. Hatt flere dårlige opplevelser med kundeservice, og har hatt mye problemer ifm reising til utlandet - både i EU og i USA.
Hei Theresa, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan! Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hastigheten er veldig varierende. Ofte under 1Mbps. F.eks. I løpet av et times program på GO stopper programmet flere ganger. Merker også at andre ting ikke fungerer som de skal, bl.a. spill. Det skyldes at nærmeste basestasjon i Kongsvinger er overbelastet. Kundeservice bekrefter dette men har ingen løsning, bare sier at det vil bli bygget ut men ikke når. Så ICE har altså solgt en vare de ikke kan levere.
Hei, Jan Dette hørtes ikke bra ut. Det blir dessverre vanskelig å kommentere da jeg ikke har kjennskap til saken. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg syns at prisene på abonnement er gode, og det er lett å finne svar på web-siden.
Hei Cathrine, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ønsker deg en strålende dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net