ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var kunde hos Ice.net et par år, mobilt bredbånd, og opplevde aldri et problem. Måtte imidlertid flytte til et sted hvor Ice.net ikke hadde dekning, og det gikk greit å si opp abonnementet. Jeg har intet negativt å si om Ice.net, men det som imponerer når jeg leser de forskjellige kommentarene her, er at Ice.net faktisk som de eneste av mobil-nett leverandørene, -tar seg bryet å lese gjennom både gode og mindre gode tilbakemeldinger, og viser vilje til å gripe tak i de erfaringer kunder måtte ha gjort seg. Det er faktisk imponerende for de fleste ser ut til å blåse en lang marsj i hvordan kundene erfarer at selskapet er. ICE har mye å tjene på dette med å ta kundeerfaringene på alvor.
Hei, Kjell A Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding, Kjell! Det varmer å lese at du er fornøyd med måten vi griper tak i både positive og negative omtaler. Ser at du vurderer å bytte selskap, ta gjerne å send meg en e-post til "[email protected]" så skal jeg nok klare å få deg til å skifte mening. Håper du tar kontakt! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har tidligere hatt abonnement med telenor dekning. Dekning er stort sett like bra eller bedre med ice.net. Eneste jeg ikke er fornøyd med er dårlig dekning på hytta.
Hei, Tom E Tusen takk for en hyggelig omtale, Tom! Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har hatt kontakt i dag. Utrolig hjelpsom, flink og behagelige samtaler. All honnør.
Først funka ikke i Sverige! Dette retta jeg ved å ringe kundeservice. Så Danmark, Tyskland osv. I dag klarer jeg sporadisk ringe fra Kroatia men MMS funker ikke!
Hei, Dubravko Da anbefaler jeg du sjekker om alle innstillinger er korrekt. Når det er gjort, restart mobilen og se om det hjelper. Vedvarer problemet, vennligst søk etter nettverk manuelt og se om en av de andre tilgjengelige gir bedre dekning. Etter du kobler til nytt nettverk, husk å restart mobilen. Jeg klarer ikke se hvilken type mobiltelefon som benyttes, så jeg legger ved linken til vår guide. Den dekker de forskjellige typene :) https://www.ice.no/roaming-guide/ Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Mvh Carl-Fredrik ice.net
Det meste er tregt med ice.net. Dårlig dekning (selv i en storby) og elendig responstid på kundeservice. Kundetelefon stengt søndag og man må bruke Facebook med en responstid på 24 timer. Hjelper lite når man trenger hjelp.
Hei, Merethe Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk rask og god hjelp via messenger da jeg ønsket å bytte abonnement. Veldig kjekt med den type kundeservice.
Hei, Erik S Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net