ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Først funka ikke i Sverige! Dette retta jeg ved å ringe kundeservice. Så Danmark, Tyskland osv. I dag klarer jeg sporadisk ringe fra Kroatia men MMS funker ikke!
Hei, Dubravko Da anbefaler jeg du sjekker om alle innstillinger er korrekt. Når det er gjort, restart mobilen og se om det hjelper. Vedvarer problemet, vennligst søk etter nettverk manuelt og se om en av de andre tilgjengelige gir bedre dekning. Etter du kobler til nytt nettverk, husk å restart mobilen. Jeg klarer ikke se hvilken type mobiltelefon som benyttes, så jeg legger ved linken til vår guide. Den dekker de forskjellige typene :) https://www.ice.no/roaming-guide/ Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Mvh Carl-Fredrik ice.net
Det meste er tregt med ice.net. Dårlig dekning (selv i en storby) og elendig responstid på kundeservice. Kundetelefon stengt søndag og man må bruke Facebook med en responstid på 24 timer. Hjelper lite når man trenger hjelp.
Hei, Merethe Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk rask og god hjelp via messenger da jeg ønsket å bytte abonnement. Veldig kjekt med den type kundeservice.
Hei, Erik S Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Må lage bedre pris for verdenspakke.
Funker ikke i utlandet, selvom jeg har gjort om på innstillingene som nettsiden deres foreslår.
God kundeservice, men noen ganger tok det lang tid før jeg fikk svar, og litt knotete at jeg måtte legge inn operatørinnstillingene manuelt, så derfor 4 på skalaen. Litt tidlig og svare på spørsmålene under da jeg byttet til ice.net i går, men så langt er jeg fornøyd med dekningen, så må ha litt lengre tid på meg om jeg anbefaler ice til andre.
Hei, Kåre D. K Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er det noe av det som fungerer????? Jeg har ikke fått betalt mine regninger, og nå får jeg ikke brukt mobilt bankid for og gjøre noen viktige ting. Og må betale 700 kr i bruddgebyr. For hva?
Hei, Sebastian Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net