ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettdekningen til ice, detter ut noen gang eller går automatisk over til telia sitt nett. Fin priser og god dekning så lenge man bor i byn. Nettet kan forsvinne om man e ute på biltur eller på fjelltur osv. God kundeservice.
Hei, Randi Dette hørtes ikke helt bra ut, da ice+ dekker 94% av Norges befolkning. Nettverket skal ikke falle ut uansett om dekningen bytter over til Telia heller, så lenge det faktisk er dekning der man er. Jeg vil gjerne undersøke dette nærmere, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med ditt navn og mobilnummer, og gjerne hvilken type telefon du har. Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Hadde ICE mobilabonnetment et par måneder for å ha midlertidig internett hjemme. Da jeg fikk fiber i hus, brukte jeg opptil 2 timer i chat, ventekø, telefonsamtaler osv. for å få til å si opp abonnementet. Hva med å legge til en knapp under mine sider " Si opp abonnement " ???
Hei, Harald Først og fremst vil jeg beklage for at du måtte vente så lenge for å få svar og at det opplevdes tungvint å få sagt opp. Ved en oppsigelse må vi snakke juridisk eier av abonnementet på grunn av personvern, slik at ingen andre skal ha muligheten til å avslutte noe som ikke er deres. Jeg skal sende forslaget ditt med en "Si opp"-knapp på min side videre med engang. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Vi har hatt ICE i fleire år og er kjempe fornøyd. Eneste problemet er ustabilt nettverk i spania. Da vi meir eller mindre bor der. Som kan skyldes samarbeids leverandøren der. Opplever til tider at d ikke er dekning. Kommer og går. Er avhengig av dekning, da vi er eldre og ting kan skje med oss. Skal prøve en med telenordekning. Og hvis d er d samme. Er d Ice igjen. Billig. Kjempe suport. Super kundeservice.
Hei, Geir Det er fantastisk å høre at du har vært fornøyd som ice kunde i alle disse årene. Har du allerede byttet selskap, så vit at du er mer enn velkommen til å bli kunde hos oss igjen! =) Er du fortsatt kunde hos ice, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med ditt navn og mobilnummer, så skal jeg undersøke om noe kan gjøres for å forbedre den ustabile dekningen dere har i Spania. Mvh Jonas ice.no
Var veldig lett å bytte, og ekstremt snille priser på abonnement. Ice har overrasket meg på en positiv måte. PS: deres kundesenter fortjener en klapp på skulderen. Virker sykt grei.
Hei, Anders Takk for en super tilbakemelding, og ikke minst for at du er kunde! Det er morro å høre at du har fått god hjelp tidligere, og at du er fornøyd med kundeservice. Ikke nøl med å kontakte oss om du lurer på noe, eller om du skulle trenge hjelp med abonnementet ditt. Vi er her for å hjelpe! =D Mvh Jonas ice.no
Denne Bedriften driver ikke seriøs kundeservice meget skuffet over måten jeg har blitt behandlet av ice jeg skal avslutte mitt forhold når kontrakten er ferdig og alldri vende tilbake.
Hei, Lars Dette var utrolig leit å høre. Jeg vil gjerne se om det er noe jeg kan gjøre for deg. Kan du vennligst sende meg en e-post til [email protected] med ditt navn og mobilnummer? Mvh Jonas ice.no
Ikke kjøp telefoner gjennom de! Har bestilt telefon gjennom Ice og angrer på det valget! De trekker pengene med en gang og support sier de kun reserverer beløpet noe som ikke stemmer. Har nå ventet i over 6 uker uten noen info fra Ice. Jeg har tatt kontakt flere ganger men får den samme informasjonen hver gang. De vet ingenting og beløpe er kun reservert :( Har de to siste ukene også sjekket Telia og Telenor og de har akkurat samme utgave på lager og kan levere innen en uke. Med andre ord så finnes det å få tak i men ikke via Ice.
Hei, Trond Dette syns jeg var veldig leit å høre. Send meg gjerne en e-post med til [email protected] med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer, så skal jeg se nærmere på det. Mvh Jonas ice.no
Ice gir det de lover, kontakt til kundeservice er enkel. Jeg vurderer å bytte da jeg vil sjekke om det er andre leverandører som kan gi meg billigere og bedre abonnement.
Hei, Terje Det er morro å høre at du er fornøyd med oss! Slik håper jeg det forsetter. Du kan gjerne sende meg en e-post til [email protected] med fullt navn og nummeret ditt, så skal jeg se om vi har et abonnement som bedre passer deg og ditt forbruk. Mvh Jonas ice.no