ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice gir det de lover, kontakt til kundeservice er enkel. Jeg vurderer å bytte da jeg vil sjekke om det er andre leverandører som kan gi meg billigere og bedre abonnement.
Hei, Terje Det er morro å høre at du er fornøyd med oss! Slik håper jeg det forsetter. Du kan gjerne sende meg en e-post til [email protected] med fullt navn og nummeret ditt, så skal jeg se om vi har et abonnement som bedre passer deg og ditt forbruk. Mvh Jonas ice.no
kundeservice god å hyggelig,å gode priser. men dekning er dårlig,å til tider får ikke folk til å ringe meg, spesielt om jeg slår av internett
Hei, Lilliane Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår Kundeservice og prisene våre :-D Når det kommer til dekningen, så ønsker jeg naturligvis å undersøke dette da det høres ut som det kan være noen problemer med innstillingene dine. Har du muligheten til å sende meg en e-post til [email protected] med fullt navn, fødselsdato og nummeret det gjelder? Jeg hører fra deg, og ønsker deg en fin dag! Mvh Stine ice.no
Har Ice mobilt bredbånd., som til stadighet, slår seg av og på, og dårlig dekning, selv om jeg bor i Oslo. Veldig misfornøyd.
Hei, Pål Slik skal det ikke være! For å kunne hjelpe deg, trenger jeg litt mer informasjon for å feilsøke. Kan du sende meg en mail på [email protected] med fullt navn, fødselsdato samt et kontaktnummer? Jeg har troa på at vi finner en løsning på dette :-) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Stine ice.no
Har abonnement på 3 GB til meg selv og Ice ung 3 Gb til min sønn . Det fungerer utmerket og er meget rimelig. Vi bruker sjelden noe mer enn det. Vi er superfornøyd. 😀👍
Hei Randi Det er supert å høre at dere begge er så fornøyde! Jeg håper at det fortsetter sånn. =D Takk for tilbakemeldingen, og ha en strålende dag! Mvh Jonas ice.no
Jeg har byttet abonnement til Ice, nå setter jeg simkort og den virker ikkr, det står at jeg hzr ikke nettverk...idag er Søndag, deres kundeservice er stengt..ikke bra
Hei, Ilder Det er veldig leit å høre at SIM-kortet ditt ikke har fungert, spesielt på en søndag når kundeservice er steng. Opplever du fortsatt problemer med SIM-kortet ditt så send meg gjerne en e-post til [email protected] med navnet ditt og mobilnummeret ditt, så skal jeg selvfølgelig hjelpe deg. Mvh Jonas ice.no
Aldri sett meg tilbake etter bytte fra dyre Telenor til Ice og det begynner å bli noen år siden.
Hei Geir Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med både dekning og priser. Takk så mye, både for en kjempefin tilbakemelding og for at du er kunde. Jeg ønsker deg en strålende dag. Mvh Jonas ice.no
Ble oppringt av en selger fra Ice 3 ganger i dag, personen var utydelig og frekk, lo høyt og respektløst flere ganger ila samtalen. Når jeg takket nei til tilbudet hans (som forøvrig bare gjaldt der og da og det var ikke mulig å tenke over det eller undersøke nærmere), begynte han å le høyt på en hånlig måte («så du vil altså IKKE ha et tilbud som er 50% lavere og vil fortsatt betale det du gjør i dag»). Kommer aldri til å bytte til Ice uansett hvor billig det er. Verste reklamen noensinne!
Hei, Karoline Det er leit å høre at du hadde en så negativ opplevelse med en av våre selgere. Jeg ønsker selvfølgelig å beklage for dette. Tilbakemeldingen din er tatt videre, så selgerne våre kan bli mer bevisst på ting som dette. Takk så mye for tilbakemeldingen. Mvh Jonas ice.no